Niinkuin otsikko kertoo yritetään kerätä Siuntio Inkoo Karjaa ja kaikki muut kiinnostuneet yhteen vaikka kahvikupilliselle tai jos jollain on ideoita niin estraadi on vapaa.Olis kiva tavata muitakin "hurahtaneita" Roveristeja.
-Ilkka-
Karjaalta yksi nostaa päätään, on sitä vissiinkin toinenkin tuolla snappertunan suunnalla.
Jep. Ajankohtaa? Siuntion TB tai Vb-center, pickla xzö(abc), karjaan huoltsikat, kirkkonummi, lohja joku muu vaikka tilauskahvila esim. TuuMa siuntiossa ? Ehdotuksia. Mulla on banderolli, minkä voi virittää näyttävästi kahden kulkineen tai puiden väliin merkiksi ystävien kokoontumispaikasta tarvittaessa... 8)
Karjaan ABC tai Shell (ABC:llä on suljettava kabinetti, ollaan moottorikerhon kokouksia järjestetty siellä!). Tai sitten entinen Kittfallin esso (mikälie ST1 nykyisellään).
Oikeastaan mikä vaan käy, ei ole niin pitkällä kuitenkaan. Onko arki-iltana parempi kuin viikonloppuna? Jostain klo 18->? Tai viikonloppuna puoliltapäivin?
Arki-illat klo 18.30 eteenpäin käy ja lauantai koko päivän on OK.
Sunnuntaina ilta käy aamulla oon vetämässä Partio ryhmiä.
Päätetään nyt missä kokoonnutaan ja milloin.
Vedän nyt kotiinpäin rohkeasti ja ehdotan Karjaan ABC / Shelliä, ajankohta vaikka ensi viikon tiistai ( 6.4. 2010 klo 19.00). Keskiviikko ei käy minulle, Tammisaaren rallisprintin järjestelykokous on tuolloin klo 18 Karjaalla.
Saako kannatusta vai tyrmäättekö kokonaisuudessaan idean? Huoltoasemalla ei ole minulle väliä, dieseliä on tankissa ja ainakin kaksi toimivaa autoa

.
Ens viikon tiistai ei ikävä kyllä käy mulle.
Mites olis saman viikon torstai samaan kellonaikaan?
Torstai 8.4 2010 klo.19 käy. Ehdotan Siuntion Vb-center.
Muuten käy illat ja viikonloppuisin mieluummin lauantai.
Muiden mielipiteitä? Siis sopii tänne tulla muitakin kuin veden äärellä asuvia...
Vähän lyhyt varotusaika, mutta vois koittaa viedä postilaatikoihin suoramainontaa muutamille Siuntiossa.
Ajankohta sopii mulle aivan mainiosti eli torstaina klo 19.00
Yritetään päästä paikalle!
Hienoa siellä siis nähdään!
Laitoin TH:lle tekstarina kutsun.
Siinä asemanreunalla (smurffikylän risteyksen ja säästöpankintien välissä) asuu myös yks brittiajoneuvoheppu (pihalla jagge, series, leyland jne.), jonka nimeä en tiedä ja kylässä en ole kerenny käydä. Jos kuljet siitä lantikka72 ohi, voisitko laittaa lapun postilaatikkoon? Tai muuten mä lähen tuulettamaan lantikkaa postikierrokselle. Kaupan ilmotustaulullekin vois lapun laitaa...
Oon kuullut tyypistä eikä kuulemma ole kauhean sosiaalinen.Laitan kuitenkin lapun laatikkoon ja katsotaan kuinka käy.

Eipäs tuomita ketään tapaamatta. Mulle moikkaillut ilosesti. 8)
Laitan lapun s-marketin seinään tunnin sisällä samalla kun käyn ihmisten ilmoilla.
Karjaallakin on tässä meidän peräkylällä yksi vissiinkin hommaillut P38 rankun, ainakin semmoinen on pari päivää jo pihassa makoillut. Pitäisiköhän käydä tuikkaamassa lappu postilaatikoon...
Ehdoton kyllä. Mäkin olen viestitelly minkä kerenny että saatais jokunen hiippari paikalle. Kaikki kun ei yleensä tule vaikka kutsutaan. Ja sit on ne kun harmittelee kun ei tienny kun vasta jälkikäteen.
Työn puitteissa kävin tänään asiakkaan luona ja bongasin pihalta Disco V8 ja lava Deffen.Rupesin heti mainostamaan huomista, enkä saanut kielteistä vastausta vaan positiivisen ehkä.

Quote:Disco V8 ja lava Deffen
Virkkalassa ennen kitfallin entistä essoa?
Täällä Siuntiossa pyörii pari lava Defeä, joita näkee aika usein, mutten tunne omistajia. Yks vihree käy aika usein vb-llä syömässä/kaffella ymmärtääkseni kun auto siinä usein seisoo...
Huomenna tavaataan

Virkkalassa ennen kitfallin entistä essoa?Virkkalassa ennen kitfallin entistä essoa?
Paikka on Siuntiosta Degerbyhyn päin vanhaa kuninkaantietäpitki ja ne olivat molemmat punaisia.
Huomiseen
Noniin! Kumeja potkittu, lumikasa vallotettu ja kaffet hörppästy. Mukava oli tapaaminen heimolaisten kanssa!
Paikalla: series 3 109", series 3 88", disco 2:nen ja yks vääränmerkkinen pikikuppi mutta hengessä mukana. Lisäksi vierailulla käväs 2-pyöränenkin.
Seuraava tapaaminen vähän pidemmällä varotusajalla jos vaikka saatais uutta verta remmeihin...
Seuraava kerta kuukauden päähän? 6.5. Karjaalla. Jos pidetään miittiä enemmän tai vähemmän säännöllisesti kuukauden välein niin saattaa joku innostua säännöllisestä toiminnasta.
Ja ei huono idea myöskään ryhmäryömimiset jollain sopivalla ajoalueella!
Ehdottomasti säänölliset kokoontumiset ja karjaa kuulostaa hyvältä.
ps.Blenheim pistätkö tietoa niistä pohjapanssareista.
Ajankohta lähenee, kaikki saapuvilla olevat halukkaat edelleen tulossa? Huomioitavaa tuossa lienee se, että sopivasti juuri tuolle viikolle osuu Kalkun huutokauppa tampesterissä, saattaa olla, että itse käyn siellä yhtenä päivänä katselemassa tuotteita.
Keitä kaikkia tulossa nyt kahvitapaamiseen Karjaalle?
[quote="blenheim"]Seuraava kerta kuukauden päähän? 6.5. Karjaalla. Jos pidetään miittiä enemmän tai vähemmän säännöllisesti kuukauden välein niin saattaa joku innostua säännöllisestä toiminnasta.
Mukaan tullaan, kun en edelliseen tapaamiseen ehtinyt. Asun Siuntiossa ja autona uuden mallinen musta Defe 90.
Noniin, hienoa! Lisää vaan tulee!
Koitan ehtiä mut ei pysty lupaamaan!
Olikos se klo 19?
kello yhdeksäntoista reikäleipä (19.00) olen paikalla siellä, hyvin todennäköisesti jo hyvän aikaa ennenkin.