Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: disco 2:n kattoluukkuvuodot?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mulla 99 disco 2 ollut pari kuukautta ja etummainen kattoluukku (manuaali) vuotaa tosi paljon, vesi kulkeutuu kattoverhoilussa ja tulee ulos mm. apparin turvavyökotelosta, ei siis suoraan kattoikkunasta, takimmainen vuotaa myös vähän. onko tyypillistä ja mikä mahtaa olla todennäköisin syy?
luukun "poistoputket" tukossa tai irronneet yläpäästä
http://roverfriends.fi/foorumi/viewtopic...attoluukku
ok, kiitos, aletaan tutkimaan ja opettelemaan
no perskule, anteeksi kielenkäyttöni, taas jotain negaa "uudessa" Discossani. Vänkärin puolella tuulilasin-oven yläpuolella verhoilu kastunut kun Suomen kesä näytti tapansa.

Tutkin tuon kattoluukun poistoputken ja se tuntuis vetävän, kaikki mikä putkeen menee näyttäisi tulevan.

Onko tuolla seudulla jotain muuta paikkaa mikä voisi vuotaa?

Nimim. Työnsinkö pikkukätöseni suoraan p***aan
Katso nurkalle missä kato ja kori on hitsatu kiini,on parri autot nyt olu että hitsisauma ei oo ihan tivis.
[Image: 28207_389707336331_555366331_4480525_4629966_n.jpg]
onko tuo kuva ylhäältä päin otettu?

Millä tukkiminen, Masaa kamee läjä?

Miksi Teillä ei ole pajaa täällä päin? Tulisin heti asiakkaaksi, kun näin nopeasti saa aloittelijankin ongelmiinsa apua. Taidan ajaa kesälomalla sinne. Big Grin
tuulilasin ylönurkka. Ylhältä otetu.
Toi katon vuoto harvinainen, mutta A-pilarin suojapellin kiinnitysreiäy kanssa vuotaa (varsinkin lasinvaihtajien jäljiltä, kun tiivisteet kiinnitysnastoista on rikottu).

Ja kannattaa tarkastaa se lasinkin tiiviys, meinaa aika paljon laseja liimataan tarvikeliimoilla jotka kuivuvat "nopeasti" ja ei tartukkaan lasiin tai sitten lasiin jäänyt rasvatahra...
moikka , minulla auttoi kun siis purin verhoilut jotta pääsin kiinni poistoputkiin ja irrotin ne (varovasti ja puhalsin paineilmalla läpi ja sen jälkeen sikaflexia sen pikkumustan kotelon ympärille jossa poistoputki on kiinni. siinä on tehtaan jäljiltä mustaa silikonia tai sikaa mutta ainakin minulla suurin osa roikkui irti. mulla tuli siis vettä ennen sisään äyskärillä esim apumiehen turvavyökotelosta ja verhoilut aivan märät yläkulmassa. nyt auto on aivan kuiva!!! ja kyseessä siis disco 2 ja -99
Ai niin, jos tuulilasi on vaidetu, se on myös hyvin mahdolista että se vuota sielle.
Raato Wrote:Miksi Teillä ei ole pajaa täällä päin? Tulisin heti asiakkaaksi, kun näin nopeasti saa aloittelijankin ongelmiinsa apua. Taidan ajaa kesälomalla sinne. Big Grin

Kannatetaan pajaa Ouluun. Viime kesänä oli sama mielessä, mutta perhe ei halunnut viettää lomaa korjaamolla...

Autokorjaamo Jakari Kempeleessä osaa lantikat aika hyvin, vaikka kaikki testeriä vaativat hommat ei siellä onnistu (osa kyllä niistäkin).
jyrkipie1 Wrote:perhe ei halunnut viettää lomaa korjaamolla...
Ihme niuhotusta Smile

T, Antti
Ahosensetä Wrote:
jyrkipie1 Wrote:perhe ei halunnut viettää lomaa korjaamolla...
Ihme niuhotusta Smile

T, Antti

Itse asiassa kyllä nuorin 3v poika kyllä viihtyy missä vaan missä on autoja. Se tuntee kaikki automerkit. Minä vain lantikan ja rättisitikan...