Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Jäsenmaksu
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
:?: Tuleeko jäsenmaksulomake joskus postissa vai maksetaanko se tuonne tilille ihan ilman mitään lippuja?
Moi!

Jäsenmaksusta tulee pankkisiirrot kun vuosikokous on ne vahvistanut. Vuosikokouksen aikaa ei ole vielä vahvistettu mutta oletettavasti maaliskuussa.

terv jukka
Eli mitenhän kuluvan vuoden maksut hoituvat :?: . Viime vuonna tuli maksettua ihan ilman mitään maksukehotusta mutta nyt jäin odottelemaan postia ensin :? .
Minä jäin ilman maksulappua jo toissavuonna muistaakseni, kuka noita ilman lappua muistaa maksella ? Ja en edes tiedä olenko listoilla tai jäsen tjs...

Varmaan löytyisi joku kohtuuhuokea tai ilmainen softa jolla voisi pitää jäsenrekisteriä helposti ajantasalla ja tulostaa maksulaput jne.. :wink:
T€€MU Wrote:Minä jäin ilman maksulappua jo toissavuonna muistaakseni, kuka noita ilman lappua muistaa maksella ? Ja en edes tiedä olenko listoilla tai jäsen tjs...

Varmaan löytyisi joku kohtuuhuokea tai ilmainen softa jolla voisi pitää jäsenrekisteriä helposti ajantasalla ja tulostaa maksulaput jne.. :wink:
On meillä ollut jäsenrekisteri jo monta vuotta ja sieltä on maksulaput tulostettu, mutta tietty vain jäsenille. Ja jäseneksihän voi helposti liittyä verkossa osoitteessa http://www.roverfriends.fi/jaseneksi.htm
Mulla ainakin pitäisi olla omat tiedot kohdallaan paitsi, että tuon P6:n tiedot on lisäämättä. Pitäis ryhdistäytyä sen homman kanssa...
Olisihan se hyvä, että ne laput lähetettäisiin sellaisillekin, joilla on joku vuosi jäänyt ehkä maksun kanssa väliin. Vähän niinkuin muistutuksena Smile :!: .
No eise RY:n lehti nyt ihan näytenumeronakaan tainnu tulla taannoin ??
Onko muut saaneet jo jäsenmaksulapun kuluvalle vuodelle 2010 :?: :?: :?: . Tänne ei ole vieläkään tullut :!:.
SuffixA Wrote:Onko muut saaneet jo jäsenmaksulapun kuluvalle vuodelle 2010 :?: :?: :?: . Tänne ei ole vieläkään tullut :!:.

Eipä ole näkynyt.
Kopsahti sitten tänään - liitteineen Smile .

Mauri Pulkkinen

Juu, ei ole helähdellyt jäsen maksulappua pariin vuoteen. Eli maksamattahan se on jäänyt.

Nyt kolahti sitten muistutus parilta vuodelta.

Ei hyvä.

mp
Eikös jäsennumero ollu siinä laskun viitekirjeessä?
Mulla on ainakin laskun viitenumeron 4 ensinmäistä numeroa jäsennumero.
Tuleekos nämä seuraavan vuoden 2013 jässärit milloin maksuun?

Tuleeko myös lehteä?
Moi,

Jäsenmaksun määrä päätetään vuosittain yhdistyksen vuosikokouksessa ja sen jälkeen lähtee maksulaput postiin. Yleensä huhti- tai toukokuussa.

Vuoden 2013 vuosikokous pidetään 23.03.2013 Kaisankodissa.

Merkatkaa aika jo allakkaan!

terv Rover Ystävät
sihteeri

p.s. lehti on jo vihdoin loppusuoralla