31-05-2010, 07:57
01-06-2010, 07:04
Kuudeltakos ja keskiviikkonako tää häppeninki taas ois? Jos hyvin käy, niin SD1 vois olla taas huomenna nipussa ja vois lähtee kahvitteleen.
01-06-2010, 07:18
:oops: Minä olen aina elänyt klo seitsemässä ja viimeksi tuli näemmä avattua itse topiccikin, enkä siltikään rekisteröinyt kello kuutta. Sanoin myöhästyväni vartin, mutta menikin sitten tunti vartti. Ei ihme, että kahvit oli juotu... :oops:
01-06-2010, 07:29
Seitsemänhän tuo aluksi taisi olla, kun varmisteltiin, että kaikki varmasti töistä ehtivät. Itse olen kyllä kello kuuden kannalla ja tuohan taisi aika viimeksi tosiaan olla.
01-06-2010, 08:02
Menee kyllä putkeen meitsin hommat. Aika tuuri saa käydä, että kerkiän auton saamaan ajoon... 

01-06-2010, 08:13
Tetto Wrote::oops: Minä olen aina elänyt klo seitsemässä ja viimeksi tuli näemmä avattua itse topiccikin, enkä siltikään rekisteröinyt kello kuutta. Sanoin myöhästyväni vartin, mutta menikin sitten tunti vartti. Ei ihme, että kahvit oli juotu... :oops:Jaa onko se nyt muutettu kuuteen tuo tapaamisaika, no yritetään ehtiä kuudeksi jos muitakin tulee....
01-06-2010, 08:55
Helmikuussa taisi olla eka klo 1800 tapaaminen, jotta kerkeis höpistä
lämpösessä kauemmin, kahvila sulkeutuu klo 2000.
Viimeksi oli jotain höpinää ajan muuttamisesta takaisin, koska kesä on
aiheuttanut pientä ruuhkaa kuppilassa.
Ei ehken kannata nyt sekoittaa pieniä ihmisaivoja aikamuutoksella,
mutta asiasta voidaan paikan päällä keskustella. Paikanvaihto?
Nähdäänköhän pussihousuavokasta tällä kertaa :wink:
lämpösessä kauemmin, kahvila sulkeutuu klo 2000.
Viimeksi oli jotain höpinää ajan muuttamisesta takaisin, koska kesä on
aiheuttanut pientä ruuhkaa kuppilassa.
Ei ehken kannata nyt sekoittaa pieniä ihmisaivoja aikamuutoksella,
mutta asiasta voidaan paikan päällä keskustella. Paikanvaihto?
Nähdäänköhän pussihousuavokasta tällä kertaa :wink:
01-06-2010, 09:03
Mä ehdottaisin ajaks jatkossa 18:30, niin ei haittaa muistaako tulla kuudelta vai seittemältä 

02-06-2010, 10:35
Tähtään tänään kuudeksi. Tällä kelillä ainakin tarkenee. 8)
02-06-2010, 11:22
Kun kerran muutetaan, niin muutetaan päivääkin samalla.
Tuo kk eka tiistai on niin täyteen varattu, ettei kerkeä kovin moneen miittiin.
Yey. Oli näköjään meikäläisen 200. viestikin vielä.
Tuo kk eka tiistai on niin täyteen varattu, ettei kerkeä kovin moneen miittiin.Yey. Oli näköjään meikäläisen 200. viestikin vielä.
02-06-2010, 11:42
maddis Wrote:Tuo kk eka tiistai on niin täyteen varattu, ettei kerkeä kovin moneen miittiin.Siksipä on kiva, että riittää touhua keskiviikollekin

02-06-2010, 11:52
niko Wrote:Jaa sekö olikin jo keskiviikolla. No dämn.maddis Wrote:Tuo kk eka tiistai on niin täyteen varattu, ettei kerkeä kovin moneen miittiin.Siksipä on kiva, että riittää touhua keskiviikollekin
Mä jotenkin muistin, että se olis ollut kans tiistaina. Noh, eilen oli sitten vain kolme päällekkäistä miittiä neljän sijaan.02-06-2010, 12:35
Minä jää töissä taas!
Tiedän nyt jo että ei pääse.
02-06-2010, 12:52
ISbj0rn Wrote:Minä jää töissä taas!Sinähän olet yksityisyrittäjä. Pidä vapaata tuon aikaa ja mene sitten takaisin töihin.

02-06-2010, 03:14
Tällä kertaa en pysty tulemaan.
Täytyy kattella telkkareita työmaalla.
Täytyy kattella telkkareita työmaalla.
02-06-2010, 08:03
Kävinhän minäkin paikalla myöhässä, vasta 6,45, pitkän parkkipaikan etsinnän jälkeen. Jos joku näki jonkun käyvän näkötornin ruuhkassa peräkärryn kanssa ruskealla autolla niin hyvä. Olisin antanut LR lippiksen jollekin tarvitsevalle.
No, se siitä...
No, se siitä...
28-06-2014, 10:24
Lainataanpa vähän ikääntyneempää aihetta pienestä palstan kankeudesta johtuen.
Asiana kuitenkin tapaaminen keskiviikkona 2.7. klo 18:00. Pyyhälletäänkö Pyynikille vai Uittotunnelille?
Lunta tuskin tulee yli 10 cm:iä
Asiana kuitenkin tapaaminen keskiviikkona 2.7. klo 18:00. Pyyhälletäänkö Pyynikille vai Uittotunnelille?
Lunta tuskin tulee yli 10 cm:iä

01-07-2014, 07:11
Huomenna sitten kait Pyynikille klo 18:00...
Päästään sisälle sateen sattuessa.
EDIT: ja näkyy sattuvan
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/tampere
:evil:
Päästään sisälle sateen sattuessa.
EDIT: ja näkyy sattuvan
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/tampere
:evil:
02-07-2014, 07:03
Tällä kertaa oli vähän pienimuotoisempi kuukausitapaaminen. P-paikat oli melkein täynnä, ei olisi paria LR:ää enempää mahtunutkaan. Munkit syötiin ja kahvit juotiin, kuten asiaan kuuluu.
Paikalla siis Railo/DCPU ja meikäläinen/CSW90
Seitsemisen talkoita odotellessa....[/img]
Paikalla siis Railo/DCPU ja meikäläinen/CSW90
Seitsemisen talkoita odotellessa....[/img]
02-07-2014, 07:28
Artturi Wrote:Seitsemisen talkoita odotellessa....
Oukei,allekirjoittanut ehti taas unohtaa koko homman...

Talkoot Seitsemisessä 2.8 klo 12 alkaen.
02-07-2014, 08:37
Olihan tuolla noita vihreitä ruutuja vapaana vaikka kuinka
Taitas vaan valveutuneet pynsä-aktivistit heitellä kävyillä... Oikeestaan olihan meitä neljä, geenijatkumon täyttäessä 2/3 takapenkistä.
Toivottavasti talkoisiin on muutama enempi tulossa. Itse koitan tulla, jos ei perhe-elo estä.
Taitas vaan valveutuneet pynsä-aktivistit heitellä kävyillä... Oikeestaan olihan meitä neljä, geenijatkumon täyttäessä 2/3 takapenkistä.
Toivottavasti talkoisiin on muutama enempi tulossa. Itse koitan tulla, jos ei perhe-elo estä.