Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Rover maastoajopäivä Hämeenkyrössä
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Olisko kiinostusta pitää Rover maastoajopäivä vielä tänä syksynä Rabbit Ranchilla?

Oli Antin kanssa puhetta jos ajankohta sattuisi vaikka Pajan Ylöjärven uuden toimipisteen avajaisia seuraavana viikonloppuna.

Perinteisesti ohjelmassa "vehkeitten vertailua",makkaranpaistoa ja halukkaille maastossa ajoa.

Kaitsu
Kyllähän tuo kiinnostaa, jos vain aikataulutus osuu nappiin.
Koskas pajan kekkerit olisi ?
Smile I want to drive!
Quote:Koskas pajan kekkerit olisi ?
Perusvasto meni tällä viikolla Tampereelle eli osia alkaa nyt saada sieltäkin. Nosturi ei vielä ole toiminnassa, eli huolto- ja korjaustöitä voidaan tehdä hiukan rajoitetusti, tosin näitäkin on jo tehty.

Avajaisten päivää ei ole lyöty kiinni, mutta varmaan tossa kuunvaihteen huitteissa nämä pidetään. Ajopäivä voisi olla avajaisviikon päätteeksi. Täytyy koittaa päättää avajaisajankohta mahdollisimman nopeasti. Yritän tietysti itsekin olla mukana avajaisissa (ainakin osan aikaa) ja ajopäivässä.

Tampereen putiikkihan löytyy osoitteesta:
Vainiontie 4D
33470 Ylöjärvi
Puh. 040-864 9149
Sähköposti: henrik(ät)offroadpaja.fi

Osoitetiedot ovat jo netissäkin.
Olis kyllä kiva taas piipahtaa ranchilla Big Grin

6.12. ja 7.12. eivät käy mulle - muuten aikataulu avoinna...
Mites tuanoinaanniin vehjepolitiikka? Onkos Ranchin maastoihin mitään asiaa vakiokalustolla (rakentamattomalla)?
Kyllä Ranchilla vakioautoreittiäkin löytyy, ei tosin kovin runsaasti, mutta kumminkin. Varovasti ajaen pärjää ja aina joku vinssaa irti Smile

T, Antti
Joo, ajetaan, ajetaan!
Hyvinkäältäkin vois olla lähtijöitä.
Juttua ja muutama kuva viime keväänä Ranchilla järjestetystä ajopäivästä:

http://www.roverfriends.fi/foorumi/viewt...c&start=45
Mahtavaa, vihdoinkin ajopäivä. Tietysti yritetään tulla mukaan.
Kun kerran ei tullutkaan kutsua linnanjuhliin niin annan ääneni tuolle 6.-7.12 viikonlopulle.

-Sami

Vai olisikohan se kutsu vielä postissa, hmmm...
Taitaa jäädä mulla ajo mielessä tää väliin. Range kun on laitettu talvilepoon, eikä ny heti jaksa siirtokilpi rallia aloittaa. Tokiinsa katteleen saatan lähteä.
Taitaa jäädä väliin. Kiva olisi lähteä, mutta perheen pääluku ajopäivän hetkenä ei vielä tiedossa... :wink:

Kokemus kertoo, että vakiokalustolla selviää ilman vaurioita. Pakko ei ole joka paikasta mennä, mistä pojat könyää Serieksillä.
Koska tuo pvm varmistuu ?
Tietäis et meneekö aikataulu nappiin.
Täältä Orivedeltäkin kiinnostaisi lähteä mukaan kun discokin on taas iskussa, ja pääsis samalla tutustumaan porukkaan. viikonloppu 6-7.12 ei kuitenkaan onnistu.
Jos tuo päivä osuu 7.12 niin passais mainiosti,sattuu 6.12 olemaan hämeenlinnassa käärmekustaa enduro.Sami kyllä se sinun "kutsu" on jo postissa.
Nyt on jo 14.12. varattu myös muuhun käyttöön...

Eli mulle ei käy 6. 7. ja 14.12.

Ei sota yhtä seriestä kaipaa Cry :?:
Onkos ajankohta vieläkään kirkastunut? Eihän tässä mikään hinku siis maastoon ajamaan ole, mutta... :roll:

..mutta kun ei ole tuosta Pajan Talvioffistakaan kuulunut vielä mitään :wink: vihje, vihje, vihje...

-Sami
Olis kyllä kiva tietää koska ajeltais jos ajeltais...

Ajattelin laittaa pätkän talviunille, kun nastarenkaitakaan ei ole löytynyt.

Pitäisköhän vaihtaa jeeppiin, kuten ik60.

Tai mersuun tai tojotaan...

Eiks pajero oo kova sana? Siihen mahtuu isot pallot alle...
Poistettu, syytä voi miettiä
oilywadder Wrote:Pitäisköhän vaihtaa jeeppiin, kuten ik60.

Tai mersuun tai tojotaan...

Eiks pajero oo kova sana? Siihen mahtuu isot pallot alle...

Taitaa iskeä sama tauti kuin meikäläiselle aikanaan (88), helev.. kova meteli, aina kylymä, suuri polttoaineen kulutus, raskas kääntää ja jarruttaa --- ja eiku myyntiin.
Tuollaisista puheista tarjoilet kaffeet koko ens vuoden.. voit aloittaa keskiiviikkona.
Kyllähän tässä ikävä tulee PSA tuotteita, sentäs 32 vuotta niillä ajaneena, kun discolla ajaa. Pitävällä alustalla voit jotenkin vaikuttaa ajosuuntaan jatkuvalla ratin käännöllä, mutta liukkaalla auto vie ja sinä olet matkustaja.
Tuntuu huumori uppoavan huonosti tämän hiekkalaatikon leikkijöihin...

On mullakin valitettavasti ollut PSA -konsernin tuotteita, mutta en ikävöi niistä yhtäkään.

Series on mulle pelkkä leikkikalu - minä tarvitsen maasturia yhtä paljon kuin Isbjorn... ikävä vaan maksaa leikkikalusta yli 50€ kuussa pelkkiä veroja ja vakuutuksia.

Päivittäiset ajot menee hienosti keinonahkahousujen tekeleellä.

Pätkä ei siis ole myynnissä, eikä lisää siirtomaamaastureita ole pihalle tulossa (samanlainen jeep kuin ik60:llä on jo), mutta seisontaan taidan sen tällä viikolla laittaa...
Jeeppi 44 tuumasilla mutiaisilla,460 hemi remmiahtimella,korotettu 12".Tuukko Oilywadder
leikkiin mun hiekkalaatikkoon :D
http://www.jeepbrokers.com/Jeep_Pics/Pic_Jan_02.jpg
oilywadder Wrote:Tuntuu huumori uppoavan huonosti tämän hiekkalaatikon leikkijöihin...

Täällä on vähän viime aikoina tainnut olla ryppyotsainen meininki, joten ehkä se saa ihmisten huumorintajun koetukselle.

oilywadder Wrote:On mullakin valitettavasti ollut PSA -konsernin tuotteita, mutta en ikävöi niistä yhtäkään.

No mää tuun kaapista. Mulla on noita ollu monta ja pihassakin on vielä useita. Joitain niistä en kaipaa, ja joistakin haluaisin vaan eroon. Jonkun myynti harmittaa vieläkin ja jostain noista en isosta rahastakaan luopuisi.

Silti tulin tänäänkin Serieksellä töihin Big Grin
Jaa että PSA tuotteita täällä mollataan .. :lol:

Itselläkin niitä ollut vaikka kuinka monta ja kaikkia on jäänyt ikävä. Tälläkin hetkellä yksi ja kulkisin sillä mutta kun vaimo ei anna sitä mulle kun joutuisi ajamaan discolla Confusedhock:
Pian on tieto myös tästä julkistetu.
Eli tästä lisätietoa Offroad Paja Tampere topicissa
Poistettu, syytä voi miettiä
ik60 Wrote:Jeeppi 44 tuumasilla mutiaisilla,460 hemi remmiahtimella,korotettu 12".Tuukko Oilywadder
leikkiin mun hiekkalaatikkoon :D
http://www.jeepbrokers.com/Jeep_Pics/Pic_Jan_02.jpg

Mitäs IK60 meinaat tuosta

Jeep CJ vastaan Ferrari Testarossa:

http://www.youtube.com/watch?v=YjDHne15RVw