Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Häkki ja huppu lavalle 110 HCPU
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Onko etukaari identtinen takakaaren kanssa?

Miten ne kaaret on kiinni? Mitään pultteja ei näy. Vaikuttaako kun lava on fanerilla vuorattu.
etukaari ei ole identtinen takakaaren kanssa, mielestäni keskikaari ja takakaari ovat identtiset (=avonaiset) paitsi takakaaressa on kiinnirysputket. Etukaaressa on sellaiset pystytuet jotka on tavallaan hytinsuojana eli jos sen laittaa taakse niin eihän sitä voi lastata autoa!. Etu ja takakaaressa on putket jotka tulevat lavanlaidoissa oleviin reikiin, keskikaari tulee lavan reunan päälle ja kiinnitys ruuveilla. Etu ja takakaariinkin on olemassa kiiinnikeklipsit ja ruuvikiinnitys. Itse olen pitänyt häkkiä ilman ruuveja saa tarvittaessa pois ilman työkaluja, keskituen reikiin olen "pudottanut" ruuvit että koska siinähän ei sitä putkikiinnirystä ole.

aika epäselvä mutta jospa se aukenis lukijalle!
Niin ja ei vaikuta lavanvuoraus, nethän kaaret kiinnittyy lavan laitoihin!
Mullahan oli HCPUussa vain alkuperäinen etukaari. Siinä oli putkissa
levyt, jotka nojaavat lavan laitaan. Putki jatkuu lavan reunan sisään,
ja putkeen tulee kiinnitysruuvi poikittain lavan reunan alla.
Allu Wrote:Mullahan oli HCPUussa vain alkuperäinen etukaari. Siinä oli putkissa
levyt, jotka nojaavat lavan laitaan. Putki jatkuu lavan reunan sisään,
ja putkeen tulee kiinnitysruuvi poikittain lavan reunan alla.

Eli onko mun etukaaren kiinnitysruuvit fanerilevyjen takana?
ahaa tässä olikin kyse lavapressusta, käsitin ensin että kyse on siitä katonkorkorkuisesta pressukatteesta johon tulee "häkki" lavanpäälle ja pressukate siihen hupuksi.
defet Wrote:ahaa tässä olikin kyse lavapressusta, käsitin ensin että kyse on siitä katonkorkorkuisesta pressukatteesta johon tulee "häkki" lavanpäälle ja pressukate siihen hupuksi.

???
Joo kyllä oli kyse häkistä ja hupusta.
Lavapressu on kuminauhalla kiinni ilman kaaria Big Grin
Jos nyt yritän kaapata topicin, niin mistä sitä telttamallista pressua kannattaisi kysellä. Oma on jo loppumetreillä. Olen kyselyt muutamalta pressuvalmistajalta ja offifirmalta sähköpostitse, mutta tarjouksia ei ole kuulunut.
Offroadcenteristä kannattais ehken kysellä.
jas Wrote:Jos nyt yritän kaapata topicin, niin mistä sitä telttamallista pressua kannattaisi kysellä. Oma on jo loppumetreillä. Olen kyselyt muutamalta pressuvalmistajalta ja offifirmalta sähköpostitse, mutta tarjouksia ei ole kuulunut.

Melkein mikä tahansa venekuomu firma tekee sellaisen kun viet vanhan malliksi.

Esim:
http://www.va-varuste.fi/tilausohje.shtml
jas Wrote:Jos nyt yritän kaapata topicin, niin mistä sitä telttamallista pressua kannattaisi kysellä. Oma on jo loppumetreillä. Olen kyselyt muutamalta pressuvalmistajalta ja offifirmalta sähköpostitse, mutta tarjouksia ei ole kuulunut.

Tuolla näyttäis olevan vaihtoehtoja.
Onko kukaan ostanut kyseisestä liikkeestä tavaraa?

http://www.allwheeltrim.co.uk/LR-hoods.h...nd%20Rover
Tilasin sitten pressun tuolta allwheeltrimistä. Tuli vajaan kk:n viiveellä, tekivät sen kuulemma minulle ja hinta oli 260 puntaa kyyteineen (Lohjalta olisi saanut 1200€:lla). Eilen rimpuilin teltan paikalleen ja näyttää siltä, että mitään ei ole vuoden 46 jälkeen muutettu. Kestotestin tulokset tulevat myöhemmin.