Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Pyyhkijät päällä vaikka avain taskussa
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tulin aamulla seiskavitosella farkulla töihin ilman ongelmia.
Nyt puoliltapäivin ajattelin lähteä liikkeelle, mutta eipä onnistunut.
Sekä etu- että takapyyhkijät olivat päällä vaikka avaimet oli taskussa ja kytkimet nolla-asennossa. Kun käänsi virta-avainta pyyhkiminen tokeni, mutta moottori ei käynnistynyt. Kun otti avaimen pois virtalukosta, pyyhkiminen alkoi uudelleen. Takalasin pyyhkijän sai tokenemaan avaamalla takaluukun. Mutta kun sen sulki, pyyhkiminen jatkui.
Sisälämpötilan molemmilla puolilla oli teksti 'Er'. Mittaritaulun näyttökin herjasi jossain vaiheessa jotain failurea.
Nyt on miinusjohto irti ja akkulaturi kiinni. Saas nähdä auttaako mitään...
Tuttua puuhaa, ongelma korjattiin vaihtamalla tietokone. Minua kylläkin jäi mietityttämään olisiko voinut johtua siitä väärin kytketystä webaston kaukosäätimestä. Ongelmat korjattiin siinä järjestyksessä ettei tämä selvinnyt minulle.
markku Wrote:Tuttua puuhaa, ongelma korjattiin vaihtamalla tietokone. Minua kylläkin jäi mietityttämään olisiko voinut johtua siitä väärin kytketystä webaston kaukosäätimestä. Ongelmat korjattiin siinä järjestyksessä ettei tämä selvinnyt minulle.
Akku oli muutaman tunnin irti ja akkulaturi kiinni. Yllätys, yllätys lähti ihan kiltisti käyntiin ja toimi moitteettomasti noin 130 km. Mullakin on ongelma edelleen tuon Webaston kaukosäätimen kanssa. Kuin myös ovien kaukosäätimen kanssa...
Minullakin kummitteli pyyhkijät hiukan taannoin.
Kun käänsi avaimen 0 asentiin pyyhkäisivät pyyhkijät kerran.
Syy löytyi helposti kun ilmiö ilmestyi heti lisälaite asennusten jälkeen.
Johonkin syntyi ylimääräinen luuppi josta sähkö kiemurteli väärään paikkaan.
Aika hauska juttu kun ei mitään mennyt rikki.