Tuossa tuli mainintaa, että mun Rangessa on vuotanut tankki päältä täynnä ollessaan. Mielestäni kuitenkin tankin tiiviste ei vaikuttanut vuotaneelta, tai sitä ei enää näkynyt, mutta siellä on joku ylimääräisen näköinen tulpattu letku, joka vaikuttaa joskus vuotaneen. Mikä tarkoitus moisella letkulla on? Tuntuu olevan hieman löysästi kiinni tuo mötikän keskustakin mihin letku tulee kiinni.
Juu, tiedän. On ihanasti ruosteessa paikat, mutta eipä viitsi alkaa hitsillä tuota korjaan.

Onkohan tää nyt ihan alkuperäinen...? Vaikuttas mun silmään jotenki viritykseltä.. :roll:
Tuo on alkuperäinen polttoainepumppu. Putki/letku menee koneelle suodattimen kautta ja katkaistusta nysästä on tuupattu sähköä pumpulle.
Mullakin se letku kyllä vuotaa, kun oli murtunut poikki! Laittelinkin kuvia tuohon RRC:n ruostekorjaus-säikeeseen.
Tuli kuitenkin puhetta, että tää mun Range olis tippassut tankistakin ja mielestäni sieltä tankin vierestä ei pääse tulemaan bensaa niin että se pääsee tankin päältä tippaseen tai näyttää siltä että tankista tippasisi.
Oon varmaan tehny sitte sillon pari kesää sitte havaintovirheen huoltoasemalla :oops: Tuskin se on itsekseenkään korjautunut :oops: Bensaa se joka tapauksessa vuoti sieltä jostain ja paljo. Eli varmaan sitte se sun murtunu huohotusletku..