12-10-2010, 09:02
12-10-2010, 09:11
Niin kauan, kun autoissa on eripuolilla tankinreikä noita erikoisia jonoja syntyy. Eli ehkä sähköautoissa homma korjaantuu.
13-10-2010, 06:37
maddis Wrote:Niin kauan, kun autoissa on eripuolilla tankinreikä noita erikoisia jonoja syntyy. Eli ehkä sähköautoissa homma korjaantuu.Niissäkin on töpselinreikä vain toisella puolella :wink:
13-10-2010, 07:36
Taitaa se sähköauton tankkaaminen kestää sen verran kauan, että tuollisella kymäasemalla jonoja tulisi melkoisesti pistokkeen paikasta riippumatta
Mutta niin on, että asemat, joissa jonoa on, kannattaa kiertaa kaukaa. Tuulipukukansan on pakko päästä säästämään se 3 senttiä tankillisessa, joten siellähän niitä Opel Korolloita on sitten jonossa. Minä ainakin olen niin mukavuudenhaluinen, että voin maksaa sen lisähinnan siitä, ettei tarvitse tollojen kanssa tumpuloida.
Jos on pakko, niin sitten pitää vain kärsiä
Mutta niin on, että asemat, joissa jonoa on, kannattaa kiertaa kaukaa. Tuulipukukansan on pakko päästä säästämään se 3 senttiä tankillisessa, joten siellähän niitä Opel Korolloita on sitten jonossa. Minä ainakin olen niin mukavuudenhaluinen, että voin maksaa sen lisähinnan siitä, ettei tarvitse tollojen kanssa tumpuloida.
Jos on pakko, niin sitten pitää vain kärsiä

13-10-2010, 08:18
Eivät kaikki Roveristit ole niin rikkaita, että voisivat hyljeksiä asemia, joista polttoainetta saisi edes hieman inhimillisemmällä hinnalla. Pienikin säästö on pidemmän päälle merkittävä. Joten minä olen vakioasiakas ainoastaan niillä asemilla, joissa on edullisempaa bentsiiniä, jos vain suinkin mahdollista. Jonoja vältän sillä, että katson sen ajankohdan ruuhka-ajam ulkopuolelle. Ja yritän välttää hermostumista ja epäkohteliasta käytöstä.
13-10-2010, 04:57
Jos on niin kiire, että ei malta edes tankata tai olla jonossa ilman hampaan puremista, niin kannattas ehkä jäädä kokonaan kotia..?