Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Disco 2 CD-vaihtaja
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Käytin autoa korjaamolla ja remonttimies oli joutunut käyttämään soitinta poissa paikaltaan. Nyt ei toimi CD-vaihtaja (soitin ei löydä kuin radion ja kasettisoittimen). Myöskään 10-levyn vaihtajaan (auton tavaratilan sivussa) ei tule virta, kun ei nouse paikaltaan nappia painettaessa.

Onkohan CD-vehkeelle oma sulake vai lieneekö joku piuha irronnut takaa? Voisiko vaihtajalle mennä myös virta soittimen takaa? Kyselen ennen kuin menen palelluttamaan näppini tekemällä turhaa tee-se-itse työtä tuolla pakkasessa.

Disco 2 vm 2000.

EDIT: On se kun vie muutaman pikkuvian takia auton korjaamolle ja ne särkee sen tärkeimmän osan siitä autosta. Hulluksi tulen jos joudun monta päivää kuuntelemaan radion nykyohjelmaa.
riippuu varmaan soittimesta mutta mulla menee virrat ja soitot samaa kaapelia pitkin, eli boksin sähköttömyys vois johtua siitä, että se soittimen takaa boksille lähtevä kaapeli on irti...
Enpä ole vieläkään saanut tuota kuntoon ja jopa oli asiaa samalle remonttimiehelle. Ei osannut sekään enää odottaessa irrottaa sitä Sonyn soitinta. Tietääkö joku miten sen soittimen saa irti että pääsen laittamaan piuhat kiinni?

On kyllä tehty vaikeaksi varastaa...
andlover Wrote:http://www.carstereohelp.com/stereoremovalLandRover.htm

apua?

Pitääpä tutkia, kiitos. Vähemmän olisi harmia jos joku varastaisi stereot kuin tästä irrotuksesta. Ei mitään järkeä näissä nykyhommissa.
Heh, nyt kun olen yrittänyt irrotella ei enää näy tekstit, kanavat ym soittimessa.