Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Huoltorep Oy
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Millaisia kokemuksia teillä on Huoltorepistä?

Guest

Ei ole, eikä hankita.

Menikö hyvin...?

Andy
Hyvät kokemukset minulla. Palveluhenkinen porukka, aikataulu pitää ja tekevät mitä lupaavat.
Eiköhän Repillä ole Juvanmalmin Karaasin ja Hollolan Laatuvaunun kanssa pisin kokemus Rovereista Suomesta.

Mauri Pulkkinen

myllis Wrote:Eiköhän Repillä ole Juvanmalmin Karaasin ja Hollolan Laatuvaunun kanssa pisin kokemus Rovereista Suomesta.

Näin oooon !!
"muut harjotteleeee"
ja saahan sitä harjootella, kunhan ei maksata sitä asiakkaalla :?

mp

Mauri Pulkkinen

Aika hyvä..

1990 Rangeen sai takuuseen vielä osan!

Ja oli muuten Rep:n myymä auto...

Tais Myllikseltä unohtuu tuo ORC Lohjalla...
Mauri Pulkkinen Wrote:
myllis Wrote:Eiköhän Repillä ole Juvanmalmin Karaasin ja Hollolan Laatuvaunun kanssa pisin kokemus Rovereista Suomesta.

Näin oooon !!
"muut harjotteleeee"
ja saahan sitä harjootella, kunhan ei maksata sitä asiakkaalla :?

mp

Ei sitä harjottelua kannata sielläkään varmaan lopettaa ihan tyystin.. Näissä hommissa kun ei koskaan tule liian viisaaksi?
Ettei vaan menisi pelkäksi kehumiseksi:

Viimeinen kerta kun suosittelen kenellekkään tuttavalle Karaasia tämän fiaskon jälkeen:

[Image: _small.jpg]

Mauri Pulkkinen Wrote:ainiin.......

http://forum.rover.fi/forum/

Ja tuonne minä en ole vielä riittävän AITO Rover harrastaja Big Grin

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@saunalahti.fi
Joitakin kertoja Karaasissa asioineena voin suositella sitä kyllä muillekkin. Ei ole nopein paikka, koska sielä tykkää muutkin käydä. Työnjälki on hyvää, Kimmo ja Antti tuntevat autot hyvin, kun ovat jo hetken aikaa niiden kanssa ahertaneet.
Racingrabbit Wrote:Ettei vaan menisi pelkäksi kehumiseksi:

Viimeinen kerta kun suosittelen kenellekkään tuttavalle Karaasia tämän fiaskon jälkeen:

[Image: _small.jpg]

Onks toi sun naapurin range?
Poistettu
Joo,kyllähä tossa näytti tota ruostetta olevan aika reippaasti. Eipä noi mulle kauppiasta moittinu eikä muitakaa, olisvat vaa halunnu jo päästä ajelee. Big Grin
Tämä Rangen tapaus meni suurinpiirtein näin:

Naapurit oli etsimässä hevoskopin vetoon nelivetoista autoa.Huomasin Nettiautossa Karaasilla myynnissä olleen Rangen ja annoin vinkin.Muistan vielä maininneeni että "Karaasi on erikoistunut Rangeihin ja he osaavat kertoa niistä enemmän".

Harmi kun en itse ehtinyt mukaan kun naapuri läksi vielä samana päivänä autoa ostamaan.Jos olisin ollut mukana,niin ei olisi varmaan kauppoja syntynyt.
Asiantuntija liikkeessä ei osattu jostain syystä kertoa kumminkaan Rangen tyypillisimmistä ruostekohdista?
Takaturvavyön alakiinnikekkin läksi irti käsin kiskaisemalla Confusedhock:

Auton hinnassa ei oltu minun mielestä huomioitu suuria tulevia ruostekorjauksia millään tavalla ja veikkaisin että hinta olisi "pompsahtanut" siinä vaiheessa kun olisi alettu tiedustelemaan liikkeen halukkuutta katsastaa auto ennen kaupan tekoa.Katsastus oli vielä voimassa kaksi-kolme kuukautta.

Sen olisin vielä ymmärtänyt jos auton olisi myynyt joku normaali jobbari,mikä ei Rangesta mitään ymmärrä.
Kuten esimerkkinä autoliike pohjoisesta joka kauppasi vanhaa Classic Rangea 100% lukoilla.Kun tiedustelin minkä valmistajan tasauspyörästön lukot on,niin alkoi Nettiautossa oleva ilmoitus hieman muuttumaan varusteiden puolesta.

Itselläni on sen verran omaatuntoa jäljellä,että jos joku tulee minulta ostamaan Series projektia ja ilmenee että ostajalla ei ole minkäänlaista hitsaustaitoa tai työkaluvalikoimaan kuuluu vain vasara ja Bilteman hylsysarja,niin minulla on munaa sanoa että,"tämä ei ole sellainen auto jota etsit".

Tämä nyt on vain minun mielipiteeni asiasta,mutta harmittaa silti kun auto seisoo nyt hangessa aivan turhana ostoksena.

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
040 5887325
racingrabbit@saunalahti.fi
Onkohan ostaja ollut yhteydessä myyneeseen liikkeeseen asian tiimoilta :?:

Itse olen asioinut Karaasilla vuodesta 91-> ekasta Ministäni alkaen ja en nyt muista mitään ikäviä kokemuksia tämän 10 vuoden taipaleen matkalla. Muutaman auton olen sieltä ostanut vuosien aikana ja jos jotain on ollut se on korjattu, kaikki on mennyt kuten on sovittu herrasmies hengessä Smile

AutoRepissä en ole asioinut muuta kun nuorena haaveilemassa hienoista autoista Big Grin
Poistettu
Omaa hyväämieltäni vähän himmensi TSL-710 Rangen ympärille noussut uho. On se hyvä jos meitä suositellaan, mutta se ei ole pakollista. Tämä tapaus näyttää selvästi olleen työtapaturma. Olen pahoillani jos siitä on ollut harmia niin omistajalle kuin naapurillekin. Omalta kannaltani tapaus kulki suunnilleen näin: Auto tuli raumalaiselta käyttäjältä vaihdossa RR 4,6HSE vaunuun. Sen katsastus oli voimassa 2009 loppuun. Se asetettiin myyntiin nettiautoon. Autoa ei kunnostettu tai läpikäyty myyntiä varten mitenkään vaan sitä tarjottiin sellaisena kuin se oli. Vikoja ei peitelty muttei senkummemmin korostettukaan. Auton hinta ei ollut virheettömän hinta. Kolmekymmentävuotta vanha auto on yleensä ruostunut, mutta tämän ruostuneisuus oli yllätys kaikille, olihan se katsastettukin puolivuotta aiemmin ja varsin siisti. Omistajuus vaihtui 5.08.2009. Ajoaikaa oli viisi kuukautta, eikä uusi katsastusjakso ollut vielä alkanut. Olin asiakkaaseen yhteydessä muutama viikko kaupasta toimittaakseni luvatut talvipyörät. Silloinkaan hän ei moittinut autoa. Eikä sen jälkeen ole ottanut yhteyttä. Ainoa reklamaatio on tullut aattellisen yhdistyksen keskustelupalstan kautta naapuri toimesta.

Onko vielä jotain tehtävissä

Nyt on paljon lunta ja paljon autoja seisoo hangessa käyttämättömänä. TSL-710 on katsastamatta vaikka naapuri on nähnyt paljon vaivaa, miksi? Positiivista tässä on se, että asian esilleottanut esiintyy omalla nimellään ja yhteystiedoilla. Kuitenkin, vaikka naapurin auto harmittaa taisi tämä mennä nimimerkkiä muokaten reicille räbsähdykseksi.

Alkuperäinen aihe

Huoltorep on Karaasin hyväksyttyjen alihankkijoiden listalla ja se on paljon se. Meillä on myös ollut kunnia tehdä heille töitä, mm RR Classicien koreihin sekä toimittaa varaosia.

Loppukevennys

Siispä pystypäin kohti uusia seikkailuita, jäniksen jätöksiä vältellen

Kimmo Linnavuori
www.karaasi.com
Yrittäkä nyt ymmärtää hyvät ihmiset, että ei sen auton hintaluokassa kovin helmiä yksilöitä pyöri. Auto on kuitenkin 30-vuotias. Tuohon hintaan saa monesti vain kansivikaisia ja ei niissäkään ruosteen määrä ihan minimissään ole.. Hyvä kuntoinen classic maksaa kuitenkin tänä päivänä melkein saman, kuin p38. Varustelun ollessa runsas voi hinta nousta hyvinkin korkealle.. Yleensäkkin noin vanhan auton ostossa on varauduttava siihen, että tonneja palaa useita ensimmäisien vuosien aikana. Niin se vaan on. Eihän kukaan tohtisi myydä noin vanhaa autoa tuohon hintaan, jos sen pitäs viaton olla.
Tämän asian jauhamista voidaan jatkaa vaikka kuinka kauan kun moderaattori poistaa myös asialliset,mutta negatiiviset palautteet ko.firmaa kohtaan.

Tämäkään viesti tuskin montaa minuuttia täällä näkyy Wink

Fuserin palutteessa puhuttiin asiaa myyjäliikkeen vastuusta,mutta sekin deletoitiin jostain syystä.Tasapuolisuuden nimissä tämän koko topicin voisi poistaa,niin topicin alussa oleva "maksettu mainoskin" poistuisi.

Ja tähän palautteen alla olevan Rangen hinta/kuntosuhteeseen liittyen.Olen ostanut purkuun parikin samankuntoista,mutta vain 1/3 ko. auton hinnasta (melkein 3000€) maksanutta Rangea.Ja toisesta on jopa otettu korjauspeltejä ko. auton kunnostukseen.

Autosta on nyt korjattu rungon takapää katsastuskuntoon,mutta tekemättä on vielä korin takimmainen palkki (vaihto),takapyöräkotelot molemmilta puolilta (vaihto),kynnyskotelot molemmilta puolilta (takapäät vaihto),A ja B-pilarien alapäät (paikkaus) ja kuljettajan jalkatila (paikkaus)!

Ja sen jälkeen vielä takajarrukilvet,takajarrulevy,etupyörän laakeri (tai kääntökuulan laakerit).Aika paljon vikoja puoli vuotta aikaisemmin katsastetuksi autoksi?

Raidetanko on jo ehditty korjata kun se katkesi kesken ajon noin viikko oston jälkeen.Onneksi kukaan ei kuollut!

Kai Juvonen
Hämeenkyrö
Pitäis vaan katsastuksessa purkaa esim tankki, pyörät ja irtonaiset takalattiat pois. Tietenki tavaratila tyhjäksi ja mahdolliset verhoilut irti. Siten vois varmistaa että 25v vanhat autot on uusia ja voi hyvin mielin tehdä autokauppaa..
Miten myyjä olis enää mistään vastuussa, kun auto on ostajalle kelvannut ja viety muualle jo korjattavaksi?
Racingrabbit Wrote:Ja tähän palautteen alla olevan Rangen hinta/kuntosuhteeseen liittyen.Olen ostanut purkuun parikin samankuntoista,mutta vain 1/3 ko. auton hinnasta (melkein 3000€) maksanutta Rangea.Ja toisesta on jopa otettu korjauspeltejä ko. auton kunnostukseen.

Autosta on nyt korjattu rungon takapää katsastuskuntoon,mutta tekemättä on vielä korin takimmainen palkki (vaihto),takapyöräkotelot molemmilta puolilta (vaihto),kynnyskotelot molemmilta puolilta (takapäät vaihto),A ja B-pilarien alapäät (paikkaus) ja kuljettajan jalkatila (paikkaus)!

Ja sen jälkeen vielä takajarrukilvet,takajarrulevy,etupyörän laakeri (tai kääntökuulan laakerit).Aika paljon vikoja puoli vuotta aikaisemmin katsastetuksi autoksi?

Jep, mulla meni heittämällä samojen vikojan kanssa Range läpi ja kehui hyväkintoiseksi!!! Confusedhock: Confusedhock:

Sitten siirsin auton verstaalle korjauksia varten, kun välitän omasta ja muidenkin tielläliikkujien turvallisuudesta ja löytyi "vähän" lisää korjattavaa....
Ja korjauksiin sitten kuluikin muutama euro ja monta visiittiä Linnavuori & son yhtiössä, koska liikkeessä oleileva "asiakaspalvelu emäntä" oli muuten vaan niin puoleensa vetävä... :wink: :wink: :roll: (sitä muuten Maurilla ei ole!!!)

Mutta autot on tapauskohtaisia, tiedänpä 2vuotta vanhan auton,joka piti palauttaa maahantuojalle ruostevaurioiden takia, jotka EIVÄT OLLEET ENÄÄN KORJATTAVISSA JÄRKEVÄSTI / TURVALLISESTI!!! (vaihdettavat "pellit": sisälokasuoja, toinen runkoaisa, rintapelti, ikkunankehys ja toinen A-pilari)
baxxter Wrote:Pitäis vaan katsastuksessa purkaa esim tankki, pyörät ja irtonaiset takalattiat pois. Tietenki tavaratila tyhjäksi ja mahdolliset verhoilut irti. Siten vois varmistaa että 25v vanhat autot on uusia ja voi hyvin mielin tehdä autokauppaa..
Miten myyjä olis enää mistään vastuussa, kun auto on ostajalle kelvannut ja viety muualle jo korjattavaksi?

?
Miten niin? Kyllähän nämä lokasuojien, takarungon, etulattian ym. viat näkyy altapäin ihan helposti kun vaan katsastussetä katsoo ne...

Toinen asia on tosin se, että paljonko niitä kiinnostaa rungollisen auton korissa oleva mätä, kunhan hahmollaan pysyy ja lokasuojat on kunnossa eikä jalka tule lattiasta läpi. Mulle kasuri on ainakin sanonut ihan suoraan, että ei niitä kori liiemmin kiinnosta jos alla on runko.

Ostin minäkin reilu 4 v sitten mielestäni hyväkuntoisen Rangen, vaikka pihasta lähtiessäni tiesin takapalkin menevän vaihtoon. Tuli sitten vähän muutakin hitsattavaa. Ei silti ollut ihan paha, mutta vähän valpastutti jatkoa ajatellen. Sen jälkeen on osteltukin vain enää Defejä ;-)

TT
Poistettu
Tä?
Taisi olla viiden pisteen vihje kun en vieläkään ole tajunnut.
Anteeksi, jos tämä koski nimenomaan minun kommenttiani jolla en osoittanut ketään enkä mitään. Kunhan haukuin lähinnä omia romujani.

TT

Mauri Pulkkinen

Racingrabbit Wrote:Tasapuolisuuden nimissä tämän koko topicin voisi poistaa,niin topicin alussa oleva "maksettu mainoskin" poistuisi.
Kai Juvonen
Hämeenkyrö

Mistäs Juvonen päättelee että "mainos" olisi maksettu?
Kyllä se juuvonen on niin että teot puhuu puolestaan, ei raha.
mp
kiitos ja anteeks töykeys....

Mauri Pulkkinen

Mauri Pulkkinen Wrote:
Racingrabbit Wrote:Tasapuolisuuden nimissä tämän koko topicin voisi poistaa,niin topicin alussa oleva "maksettu mainoskin" poistuisi.
Kai Juvonen
Hämeenkyrö

Mistäs Juvonen päättelee että "mainos" olisi maksettu?
Kyllä se juuvonen on niin että teot puhuu puolestaan, ei raha.
mp
kiitos ja anteeks töykeys....

Pinnat muuten siitä, että esiintyy oikeella nimellä. Täällä on aivan liikaan nimimerkki "pellejä" vaikkakin osa tietää kuka kukin on.

Tuo simolinin "nyybi" meininki vasta hanurista onkin.
Mielestäni millään foorumeilla ei tulisi aukoa päätään, jos ei ole m:naa esiintyä omalla nimellään. Vai mitä mieltä?

mp

Mauri Pulkkinen

Mikki3011 Wrote:[

Ja korjauksiin sitten kuluikin muutama euro ja monta visiittiä Linnavuori & son yhtiössä, koska liikkeessä oleileva "asiakaspalvelu emäntä" oli muuten vaan niin puoleensa vetävä... :wink: :wink: :roll: (sitä muuten Maurilla ei ole!!!)

Tarkoittanet siis Anttia vai mitä.......................
Mauri Pulkkinen Wrote:
Mikki3011 Wrote:Ja korjauksiin sitten kuluikin muutama euro ja monta visiittiä Linnavuori & son yhtiössä, koska liikkeessä oleileva "asiakaspalvelu emäntä" oli muuten vaan niin puoleensa vetävä... :wink: :wink: :roll: (sitä muuten Maurilla ei ole!!!)

Tarkoittanet siis Anttia vai mitä.......................
Eiku sulta puuttuu nelijalkanen "halliemäntä" asiakastilasta, joka ei hauku, mutta tulee aina moikkaamaan...

Niin ja kaksjalkasetkin on muuten Lauttasaaressa aika "niukassa"... :wink: :wink:
Niin, kyselin kokemuksia Huoltorepistä...Aika paljon aiheesta poikennut.
Käytin vanhempaa Rangeani kaasuttimien säädössä Huoltorepissä kun pomppas katsastuksessa. Aamulla vein Rangen ja iltapäivällä hain ja kaasarit ovat pysyneet säädöissä sen jälkeen.
Palvelu mielestäni erittäin hyvä.
Kirjoitteli Jykä
Pages: 1 2