Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Range Rover käynti
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moi vaan kaikille.
Ihan vaan aattelin asiantuntijoilta kysäistä vinkkiä -74 rangen käyntivikaan. Elikä tyhjäkäyntiä käy hyvin, kaasuttaessa voimakkaasti saattaa paukauttaa kaasariin, tämä silloin kun on ajoitus kohdallaan. Jos aikaistaa sytkää toimii hyvin näin niinkuin paikallaan. Ajaessa kiihdyttäessä paukuttaa kaasariin ja tottakai nykii myös tasakaasulla. Mutta kun laittaa hieman ryyppyä niin meno paranee huomattavasti. Alipainesäätimen kalvo oli rikki, vaihdoin, ei auttanu, tulpat on uudet, puola on uusi, jakajan kansi ja pyörijä uudet, kärjet mun mielestä ok. Kaasareiden kalvot ehjät ja öljyäkin on.
Kiitos etukäteen kommenteista.
Poistettu
3 astetta eykk.
Letku irti tulpattuna kierrokset 600.
Vaihdoin kalvon ite, ei vuoda.
Päästöjä ei ole mitattu, oon kyllä ruuvaillu rikkaammalle ja laihemmalle ja siltä väliltä noin niinku kokeilumielessä.
Nokka-akselin tilasta ei ole mitään tietoa, ostin auton pari kk sitten.
Poistettu
Eetteriä oon käyttäny, pitää kai koittaa. Luulis vaan että menis täydellä kaasulla hyvin vaikka pieni vuoto olisikin, koska alipaine katoo ku läppä aukee.
Poistettu
No niin, löytyhän se viimeinkin. Denso W20FP-U kynttilä ei ilmeisesti ole yhteistyökykyinen tämän moottorin kanssa vaikka pitäis vastata alkuperäistä, jotain taulukkoa kun tutkiskelin. Jos pitäis käydä niin motonetti myi sutta. Laitoin vanhat BOSCH-laatua olevat takasin ja johan toimii. Ne on muuten aika valkoset että soppaa voi varmaan antaa lisää. Hieman ryyppy päällähän tää menee paremmin että kai jano on.
Poistettu
Mulla on kans joskus joku NGK tulppasarja sellanen, että piti hakea sitte Champion.