Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: SUOMI ON JÄÄKIEKON MAAILMANMESTARI 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
[Image: MAAILMANMESTARIT.jpg]

HYVÄ LEIJONAT ! ! ! !
Täytyy tunnustaa, että en uskonut Leijonien mitallimahdollisuuksiin ennen kisoja.
- Onneksi olin väärässä !!!

ONNEA LEIJONAT ONNEA !!!!!!!!!!!
JariJ Wrote:Täytyy tunnustaa, että en uskonut Leijonien mitallimahdollisuuksiin ennen kisoja.
- Onneksi olin väärässä !!!

ONNEA LEIJONAT ONNEA !!!!!!!!!!!

Et ollut ainoa... :oops: :oops: :oops:
Mitäh, taasko on pelattu jotain potkupalloo vai :o
Allu Wrote:Mitäh, taasko on pelattu jotain potkupalloo vai :o

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Samoilla linjoilla. EVVK.

TT
Yhdyn yhden V kirjaimen verran enemmän. EVVVK.
Eipä tuota oo voinu olla huomaamatta vaikkei kiinnostakaan.
sotarauta Wrote:Eipä tuota oo voinu olla huomaamatta vaikkei kiinnostakaan.

Ihan totta puhuen kuulin ekan kerran asiasta kun emäntä eilen varta vasten sanoi, että Suomi ja Ruotsi on sitten finaalissa ja korosti, että ihan vaan tiedoksi mullekin että en munaa itseäni taas josskin urheiluasioista puhuttaessa ;-)

Sitä ennen en ole kuullut sanaakaan kevään peleistä ja urheilusivut on lehdissä mulle kuin ilmaa vaan... taitaa olla vähän valikoivat aistit mulla.

TT
solihull Wrote:
sotarauta Wrote:Eipä tuota oo voinu olla huomaamatta vaikkei kiinnostakaan.

Ihan totta puhuen kuulin ekan kerran asiasta kun emäntä eilen varta vasten sanoi, että Suomi ja Ruotsi on sitten finaalissa ja korosti, että ihan vaan tiedoksi mullekin että en munaa itseäni taas josskin urheiluasioista puhuttaessa ;-)

Sitä ennen en ole kuullut sanaakaan kevään peleistä ja urheilusivut on lehdissä mulle kuin ilmaa vaan... taitaa olla vähän valikoivat aistit mulla.

TT

Tuo teksti tuli 99% kuin minun suustani. Ainut se että olin tietonen että Suomi pääsi finaaliin. ja olin tietysti nukkumassa sillon ku peliä pelattiin, ja heräsin siihen ku emäntä kilju pelin tahdissa.. :x

Määkun luulin että olen jotenkin poikkeus tässä pienessä maailmassa kun ei urheilun katsominen nappaa. Töissäkin kaikki seuraa pelejä, ja mää oon ihan pihalla kun ne rupee pälpättään asiasta.
X3. Ei jaksa kiinnostaa tippaakaan yleisurheilut ym. perusjutut.

Mutta oli se silti hieno matsi, vaikkei laji kiinnostakaan. Ja hyvä fiilis tuli joukkueen puolesta, on se varmasti ollut hieno tunne.
X4
Näyttää siis siltä että lantikkamiehet on kiinnostuneet ihan muista jutuista kuin urheilusta.
Helpottaa kovasti, kun kaikki kaverit pitää mua vähintään omituisena kun en seuraa mitään urheilujuttuja. On siis kuitenkin olemassa hengenheimolaisia. Big Grin Big Grin Big Grin

Guest

X5...

Olin tietoinen kultapeliasetelmasta, ja tuli jopa ajatelleeksi la-su yönä Raaseporin metsissä kuin osallistuin yö-maasto-suunnistuskisoihin kaatosateessa. Totesin itselleni keskellä pöpelikköä että toivottavasti ei flunssa iske, kukaan ei uskoisi sairasloman pätevyyttä maanantaina mikäli Suomi voittaisi...

En katsonut, nukuin.

Andy
on kyllä hämmentävä yhdistelmä: ei kiinnosta penkkiurheilu mutta Land Roverit kiinnostaa. Antropologisen tutkimuksen paikka.
Mutta mie oon ollu aina sitä mieltä että, hyvinvointivaltiossa pitäis olla varaa ostaa jokaiselle oma kiekko niin ei ainakaan aikaisten tartteis sen päältä tapella nujuta iltakausia.
L-Andy Wrote:osallistuin yö-maasto-suunnistuskisoihin kaatosateessa

Ootkos koskaan kokeillut autosuunnistusta? Ei tartte kaatosateessa itteään kastella. Ja on muutenkin mukavaa puuhaa.
Tää on joku lucaksen aivosähkö kytkentä mikä löytyy roverystävien aivokopasta kun muakaan ei lätkä kiinnosta oikeestaan juuri pätkääkään!

Sen verran tuli katottua että näin 3:erän suomi-venäjä matsista, kun vaimo kaipas seuraa sohvalle. On se silti hienoa hienoa että Suomi näytti närhen munat pitkästä aikaa! Pieni pippurinen Suomi! PRKL! Big Grin
X6 (onks se joku pemari...)
Nyt kun on riittävästi ilmottautunut niitä, joita tämä touhu ei kiinnosta, niin minä voin puolestani sanoa:

HYVÄ SUOMI! HYVÄ LEIJONAT!

Olen ylpeä maailmanmestaruudesta ja nyt pitää ottaa ilo irti ja nauttia saavutuksesta Smile
Katsoin ja kiinnostaa, rouvaa ei kiinniosta urheilu, eikä vahvasti Land-Roverkaan.