Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Hyvät toimittajat
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Poistettu
No mun täytyy kehua tällä palstallakin olevaa Inseneer -nimimerkkiä. Kiitokset hänen yritykselleen. Osat tulivat ihan nopeasti ja asiallisesti, kaikki niin kuin pitikin ja varsin kilpailukykyiseen hintaan. Suosittelen ja KIITOS!

TT
Jos saa pikkusen kysästä niin voisitko valaista Suomen kansaa että mikä yritys tällä inseneer kaverilla on pystyssä?

Pikainen ettiminen kääntää kaikki Viroon.. Confusedhock:
Joku normaali autonrakentaja joka myy sitten purkuosiako? Ja miten maksupolitiikka hoituu? Rahat tilille ja toivoo että tavara tulee?
Eiköhän firman nimi ollut Auto Inseneer ja kyllä se mun mielestä on purkaamo tai ainakin siellä purettua kalustoa löytyy. Osa autoista tulee kaiketi Englannista, kilvistä ja kätisyydestä päätellen. Kaveri on Inrek Nikker, sähköpostilla kaupankäynti sujuu ihan hyvin, joskin vähän on "hoono soomi".

Minä ainakin maksoin tilille ja tavara tuli just niinkuin pitikin. Tavara lähti Garco Expressillä mutta lopuksi tilaus tuli postin kautta, ei halvin mutta toimii.

Kannattaa kokeilla.

TT