Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Disco 3 ja 4x4 infonäyttö
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Onnellisena uutena käytetyn Discon omistajana pitää heti kysäistä tuosta infonäytöstä.

Mukana tuli "Kuljettajan informaatiojärjestelmä"-vihkonen, jossa selitetään tuo 4x4-näytön toiminta. Mutta kun itse näytössä ei olekaan muuta kuin navigointi & asetukset vaihtoehdot.

Onkohan tuo ollut aikoinaan lisävarusteena eikä automaattisesti kuulunutkaan mukaan (kyseessä 2005 HSE)?

Enkku-foorumeilta löytyi infoa, että tuon pystyisi jälkikäteenkin aktivoimaan OBD:n kautta car configuratiota puukottamalla. Siihen liittyen seuraava kysymys, onnistuukohan moinen toimenpide jossain huollossa vai kannattaisiko hankkia suoraan itselle kunnon laite, jolla saisi keskusteltua paremmin auton kanssa?
Pajalle pysty aktivoida se.
Eli selvitys, minä olen ainakin onistunut aktivoida se 4 eri autot.
Henrik, suuret kiitokset! Big Grin

Tältä näytti aamulla
[Image: screen_before.jpg]

Ja tältä näyttää nyt
[Image: screen_after.jpg]

ps. kyllä se kompassikin sieltä löytyi. Se ei näköjään toimi jos on normi on-road navigointi käytössä, mutta kun vaihtaa off-road navigointiin...
[Image: compass.jpg]
Samaa kyselen kuin viestin aloittaja. Kuinka tämä lopulta siis ratkesi onnellisesti?
Aktivointi onnistuu testerillä. Offroadpaja tai karaasi. Jotkut rohkeat jopa käyneet merrkihuollossa Confusedhock: