Onko ketään tervajoensuunnalta tai menossa sinne?
Onko alla oleva auto jonkun palstalaisen vanha tai onko joku käynyt jo potkimassa sen renkaita??
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/3185...overy/1998
Laitoin tuonne kyselyä, mutta olisiko joku sillä suunnalla joka voisi käydä katsomassa / ajamassa kulkinetta? Tulee muuten melkoinen koeajo matka jos täältä asti käy heittämässä lenkin todetakseen et on ihan **ska!

hock:
viimeviikolla ajelin tervajoen autokauppakeskittymän läpi työmatkalla, mutta nyt ei tiedossa kulkua. kaveri asuu siellä mutta ei varmaan ehdi kuin viikonloppuisin ehkä.. ehdin korkeintaan parin viikon päästä siihen suuntaa, mutta lie jo myöhäistä..
Älä pirulainen sitä osta, minä oon kattellu sitä kanssa ja asun paaaljon lähempänä, jotta minä haen sen äkkiä ;-)
No, ei vaiskaan. Voisin käydä katsomassa sitä kun itseäkin kiinnostaa vanhakoppainen Disco koeajomielessä. Mutta en ole kilpailija koska minä en huoli tuota ilmamassamittarilla olevaa TDI300 -mallia. Mulla on asiaa vähän sinnepäin ehkä ensi viikolla ja on tuo näkynyt kaupassa jo pitkään pysyvän jotta kukapa maajussi sitä näin puintiaikana sieltä kävisi ostamassa.
TT
Itse asiassa, itsekkin kääntymässä 200tdi versioon.. kun vaan löytää sen sopivan automaatilla ja ilmastoinnilla.. siihen asti Freelander saa kuljettaa yhtä uskollisesti kuin tähänkin asti.
2 vuotta ollut eikä mitään sellaista korjattavaa, mitä ei ton ikäsessä autossa olisi muutenkaan
Mutta jos uteliaisuutta haluat käydä kattomassa muutenkin, niin laittele kommentteja, etenkin siitä automattivaihteistosta (kuvassa manuaalin keppi).
En ole koskaan nähnyt TDI200 Disco automaattina, lieneekö ollenkaan olemassa. Minua ei haittaa TDI300, mutta pitää olla vanhempi - ei sähköinen ruiskupumppu. Kun olisi sitten Discossa ja Defessä sama tekniikka (TDI 300 + R380 + LT230) olisi huoltojen ja osien kanssa helppoa.
Koetan poiketa ensi viikolla.
TT
Ei kai ton faceliftin jälkeen ole 200-koneita laitettu, eikö just tuolloin tullut 300-kone joka on mekaanisella syöttösysteemillä ja onhan tuo automaatti joten veikkaan sen olevan takuuvarmatsti TDI300.
TT
Ei kai ton faceliftin jälkeen ole 200-koneita laitettu, eikö just tuolloin tullut 300-kone joka on mekaanisella syöttösysteemillä ja onhan tuo automaatti joten veikkaan sen olevan takuuvarmasti TDI300.
TT
Voi olla noinkin

Onko mitään hajua koska se 300tdi muuttu mekaanisesta sähköiseen?
MikaM Wrote:Voi olla noinkin
Onko mitään hajua koska se 300tdi muuttu mekaanisesta sähköiseen?
Vuosimallit 95 ja 96 300TDi ovat mekaanisella pumpulla + EGR.
Vuosimallit 97 ja 98 300TDi ovat sähköohjatulla pumpulla + EGR.
Kaikkia on manuaaleja ja automaatteja.
Tuo lohjan auto lienee 95 mallinen 300TDi.
Hienoa kiitos
Rajautuu aika rajusti ihanne auton löytyminen näillä specseillä :wink:
Kävin, tutkin ja tutustuin. Lisää PM:nä.
TT