Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Pimeä taksi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Juu pistipä sen verran tuosta viime illasta helsingin keskustassa sen verran vituttamaan kyseinen suhari alkoi tarjoamaan kyytiään. Itse sanoin suoraan että soitan poliisiit kyllähän jätkät lähti kiireellä liikkeelle.

Niin topicin pää-asiallinen aihe olisi kerätä näistä roskista jonkun moiset tuntomerkit.
Ite tosiaan ihmettelin julmetusti että miksi rautatie aseman vieressä oli ROMU peugoetti parkissa. Ei kuskia ei mitään mailla halmeilla. Sitten sieltä tulipi viron viron ihme tarjoamaan kyytiä. Murtaen puhu suomea. Miten nyt nämä tekee ei voi erehtyä. Rekisteri otteesta sain sen verran muistiin että alko Z??-214 ja Peugeot 306 sedan vihreä.

Itteä harmittaa että suhteellisen maistissa olin ja en muistanu ottaa kyseisestä romusta kunnolla rekkaria muistiin.

Jospa jaatte omia muistoja ja tulevia kokemuksia mutta yksi on varma minä en pimeään taksiin nouse muutenkin köyhä opiskelia jolla ei ole varaa taksiin!
On tullut joskus käytettyä "pimeää taksia" Kyröskoskella,kun takseja ei tunnu kiinostavan tolpalla odottavat asiakkaat.Törkeimmillään käydään poimimassa omat kaverit taksijonon välistä.

Pahimmillaan jonotusaika on venynyt lähemmäs tuntiin,ja se alkaa pakkasella jo pikkasen korpeamaan.
Olis kyllä pimeekin taxi kelvannut jokunen vuosi sitten hämyvestareilta. Pitkään odotettiin virallista kyytiä...
Kaverilleni kävi joskus kuusi vuotta sitten taksin kanssa huonosti. En muista oliko kyseessä pimeä taksi vai ei, mutta kuskina oli ollut ilmeisesti entisen Jugoslavian alueelta tullut mies. Ystäväni oli nukahtanut auton takapenkille osoitteen antamisen jälkeen ja kuski oli päämäärään saavuttuaan herätellyt kaverini. Maksaa olisi pitänyt kolme kertaa enemmän kuin normaalisti sama kyyti maksaa. Kaverini ei siihen suostunut, vaan alkoi kyselemään miksi summa oli niin suuri. Vastausta ei tullut,mutta tuli sen verran kovaa nyrkistä ohimoon, että kaverini putosi asfaltille auton viereen. Taksi häipyi saman tien.
Rikosilmoitus poliisille ei ole tuottanut tulosta.
- Näinkin voi käydä Helsingissä.