Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Defenderin lukot
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kävipä niin hassusti, että kuskin oven lukko ei suostunut aukeamaan.Avain nosti lukitusnappia vain hiukan, mutta ei riittävästi, että lukko olisi auennut. Sain keploteltua oven sisäpuolelta auki ruuvarin kanssa, joten nyt sen saa auki ja kiinni, mutta ei lukkoon..

Tänään en jouda avaamaan ovipahvia, mutta tuskinpa tämä ainutlaatuinen tapaus oli - osaako joku jo valmiiksi kertoa mikä tuolta on rikki/kulunut/irti?

Keskuslukituksen asentaminen on käynyt mielessä - ehkäpä sen kanssa ei olisi ollut juuri TÄTÄ murhetta, muutenhan niissä kyllä riittää kränäämistä..

castillo

Eero Wrote:Keskuslukituksen asentaminen on käynyt mielessä - ehkäpä sen kanssa ei olisi ollut juuri TÄTÄ murhetta, muutenhan niissä kyllä riittää kränäämistä..

:lol: Juu keskuslukon kanssa on lisäksi muita murheita. Vänkääjän puolen takaovi ei toimi keskuslukolla, en oo vielä jaksanu syventyä siihen niin paljon että tietäs varmuudella mkä on ees vikana. Paddockilta tilasin rojua mutta en heidän sivulta oven sisässä olevaa "solenoidia millään löytänyt :?
Mulla ei kuskinovi mene lukkoon kaukoohjaimesta.
Pahvin takana on pari tankoa ristissä ja ne on kiinni toisissaan pienellä muoviklipsillä(rikki).
Oven kun paiskaa kiinni irtoaa tangot ja lukko ei mene lukitusasentoon vaikka ääni kuuluukin.
Oon odottanut yli vuoden uutta muovinpalaa Karaasista. Kai sen voisi korjata/korvata pienellä nipparillakin...
... mut mä haluun sen alkuperäisen nippelin ennen kuin revin ovipahveja enää.
...mä kun luulin että täälä puhutaan LUKOISTA eikä lukoista...

TT
Juu täällä ei puhuta Lukoista eli Teboilin omistajasta.
Jo vain, nyt on puhe lukoista. Big Grin

Otin ovipahvin pois, ja hey presto, lukko toimii taas moitteetta. Kaikki vipuset ovat oikeilla paikoillaan eikä mikään ole pahemmin ruosteessa. Ilmeisesti joku asia on ottanut toiseen kiinni ja haitannut toimintaa - tuossa on ollut pientä epävarmuutta ennenkin, mutta eilen oli eka totaalijumi.

Täytynee ajella joku aika ilman ovipahvia, tulee vähemmän tilannekomiikkaa jos vaiva toistuu Confusedhock: