Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Mikäs tässä Defessä on vikana ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kun on näin "halpa" tai sanotaanko nyt näin, että hinta on realistisella tasolla muiden pyyntöihin nähden ? Vieläpä legendaarisin sanankääntein ilmaistuna näkyy olevan "naisen käytöstä" eli onkos tässä nyt sitten vahvat hujuhajutuoksut ohjaamossa ja pitsiverhot ikkunoissa ?

http://www.nettiauto.com/land-rover/defender/4435713

castillo

9-hengen safarivan? Onko sellaisiakin. Joskus alkuvuodesta oli "pöllitty" nettiautoilmoituksen kuvat defestä ja se kyllä osoittautui höpötykseksi kun yritin selvitellä kohdetta.

Guest

Olisiko tässä kyse sekoituksesta, SW (station wagon) on muuttunut SV'ksi (safari van)....?

Andy
Eiköhän siinä tosiaan ole mennyt SW ja SV sekaisin, toisaalta kenestä oikeasti hintapyyntö 25% uuden hinnasta 9 vuotiaalle autolle on vähän? Tuollainen 10 - 15 % tuonikäiselle olisi oikeampi. Toisaalta maksettiihin huutokaupassakin aika kovia hintoja joistakin lantikoista.

Guest

Törmäsin autoon jokunen vuosi sitten, naiskuskilla tosiaan ollut. Tais olla eläinlääkäri jos en väärin muista, sen takia oli eläinkuvat ovissa.

Andy
Eläinlääkintäauto on verovapaa, kuoleentuu neljässä vuodessa. Voi selittää halvempaa hintaa, jos nyt hankintahinnalla ylipäätänsä on jotain kytköstä jälleenmyyntihintaan.
Jos siis ollut eläinlääkärillä, saattaa siis olla oikeesti huonollakin tiellä ajettu ja sisälläkin saattanut olla jotain normaalista poikkeavaa. Mutta kaikki on tietty kiinni siitä miten autoa pidetty Smile
markku Wrote:Tuollainen 10 - 15 % tuonikäiselle olisi oikeampi. Toisaalta maksettiihin huutokaupassakin aika kovia hintoja joistakin lantikoista.

10-15% tarkoittaisi semmoista 5-7 tonnia Confusedhock:

Katsopa mitä siistikuntoiset noin 10-vuotiaat Defenderit maksavat Euroopassa ja vertaa vaikka samanikäisiin Rangeihin -> Defe pitää arvonsa poikeuksellisen hyvin. Minusta tuo hintapyyntö on ihan kohdallaan.
Olisipa hieno. Ja mahtuisi lapset, mummot ja niiden kaverit.

Guest

Eero Wrote:Katsopa mitä siistikuntoiset noin 10-vuotiaat Defenderit maksavat Euroopassa ja vertaa vaikka samanikäisiin Rangeihin -> Defe pitää arvonsa poikeuksellisen hyvin. Minusta tuo hintapyyntö on ihan kohdallaan.

Katsoipa myyntitilastoja mitenpäin vaan niin nämä jätekasat ovat ylihinnoitettuja kaikkialla maailmalla... Big Grin

Andy
Voihan sen tietysti noinkin muotoilla Big Grin
baxxter Wrote:Jos siis ollut eläinlääkärillä, saattaa siis olla oikeesti huonollakin tiellä ajettu ja sisälläkin saattanut olla jotain normaalista poikkeavaa. Mutta kaikki on tietty kiinni siitä miten autoa pidetty Smile

Ei haittais mua, koska koira-autoksi mulle kuitenkin tulis eli vaikka olis ruhonpaloja penkkien alla niin eipä tuo mun siperianhuskyjäni haittais ja "huonoille teille" joutuis minunkin kanssani :wink:

castillo

kukas sen ny jo poies osti...
castillo Wrote:kukas sen ny jo poies osti...

En ollut ainakaan minä :wink: