Geesu tuossa ehdotteli Vehoniemen automuseolla kohtaamista puuropatojen ja sen semmoisen keskellä. Tais tulla aika monelle liian nopeasti, mutta miten ois ensi viikonloppu? Tai onko täällä lähimain toista automuseoa, joka olisi pidempään talvea kohti tai sen yli asti avoinna..? Ajatuksia ja ideoita saa esittää

Minusta tuo on hyvä ajatus. Vehoniemi on auki 18.12. asti päivittäin klo 10-16.
Jos meinataan, niin kannattanee soitella sinne ja sopia puuro-ym.padoista.
Kumpi päivä??
-Arttu
Mulle käy lauantai ja sunnuntai, mikäli ei töistä ilmoteta jotain muuta.. Onko muita innokkaita..?
Paikalla jos en ole töissä
Sovittasko sunnuntai ja jokin kellonaika..? Lähtijöitä vois olla useampi, kuin me kolme..
Pikkusen asioista kiinni, mutta sunnuntaina aamupäivä/puolen päivän aikaan voisin päästä.
Ja mä tulen toki myös paikalle :wink: . Sunnuntaina sopii liki mikä aika vaan..
Jos puuroa haluaa, niin siitä pitää varmaan sopia erikseen Leilan kanssa? Kaikkea muuta on kyllä tarjolla, ja kuuluisia lusikkamunkkejahan saa toki aina

.
Viime viikonlopun joulumyyjäiset oli hiukan poikkeustapahtuma väkeä oli paikalla todella paljon, eli se ei ehkä ollutkaan kovin hyvä ajankohta autoharrastajien kokoontumiselle, sillä museolla oli suorastaan ruuhkaa.
Tämähän alkaa vaikuttaa jo paremmalta. Ajetaanko letkassa vai jokainen saapuu paikalle esim klo 13..? Toki vois vaikka Pyynikin näkötornilta lähteä letkassa sinne, jos on useampi auto lähdössä.. Näkötornilla vois kokoontua vaikka klo 12, jos ajatus miellyttää

Ajan Pyntsän kautta klo 1200 toiveissa ajella porukalla.
Kokooontuminen Pyynikin näkötornilla klo 12oo ja siitä lähtö automuseolle, kunhan letkaan tulijat ovat saapuneet. Jos joku haluaa ajella omaa reittiään, niin koitetaan olla klo 13oo Vehoniemen automuseolla.
Mulle riittää ainakin kahvi sulkeiset siellä. Puuron syöjiä tuskin on kovin paljoa..? Eli ei varmaan puurovarausta tarvi soitella vai miten on..?
Näkötornille en ehdi mut museolle 13 jälkeen...
Taidan tulla kanssa suoraan Vehoniemelle, kun asun sillä puolen Tamperetta, ja saatan olla tulossa Vesilahden suunnaltakin?