Hei
Tuli taas kivi tuulilasiin ja se on korjattavissa mutta tuli mieleen kun on lämmittettävä tuulilasi eikä ole siihen vakuutusta. Missä hinnoissa liikutaan noiden disco 2 lämmitettävien tuulilasien kohdalla ?
T:Aksu
Ihan muistinvaraisesti noin 600 eurossa, asennettuna. Ainakin jo menee vakuutuksen piikkiin.
Lasinhan saa tottapuhuen aika halvalla kun tilailee sen itse...
TT
Juu asennettuna Kokkolassa vuosi sitten 480e. En tosin ostanut.. 8)
Minun puoelstani lasissa saa olla häränsilmä ellei parikin, ja olkoon lämmitys toimimatta ennenkun sijotan 500e tuulilasiin. 90e olisi makanut asennus.
Ilman lämmitystä lasi 300e nurkilla asennettuna.
Jos siinä on alkuperäiset D pyyhkijän varret, niin varaosaliikkeistä voi olla vaikea löytää sulkia.
Mä vaihdoin ykksdiscon varret omaani heti alkuunsa, saa varasulkia mistä vaan.
Kun olen pitkä, niin vaihdoin aina pisimmät mahdolliset (50cm?)sulat. Alkuperäisen mittaiset jätti osin näkökentän pyyhkimättä

andlover Wrote:hei, anteeksi välikysymys: mitkäp.sulat sopii tähän d2 malliin? eilen tutkailin ja omasta hyllystä liikkeeltä ei löytyny äkkivilkaisulla.
moi!
mulla oli sama ongelma, ostin 1s discon pyykijänvarret ja ruuvvasin ne 2s discoon ja jo rupes löytymään sulkia!
Payoff oli suht nopea!
//Janne
ps: olis taas kannattanu klukea topikki loppuun, Jomppe ehti ensin! :oops:
Itselläni on D2.ssa Bosch TWIN 530 mm sulat, joiden numero on 807. Boschin uudessa luettelossakin nuo on mainittu ->
http://www.tarvikeyhtyma.fi/files/docume...0_2011.pdf.
En ole tosin järin tyytyväinen sulkiin/varsiin, kun on muutama aste pakkasta niin pyyhkijät eivät enää osu tuulilasiin juuri nimeksikään. Tällä hetkellä on tilauksessa juurikin nuo D1:en varret, jotta saa sellaiset sulat asennettua, joissa noita jumiutuvia niveliä ei olisi.