Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: ilmastoinnin korjaus pääkaupunkiseudulla?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kelit lämpenevät kovalla vauhdilla ja lauantain ajelu Lahden suunnalla sai emännän(kin) lämpenemään ilmastointilaitteen korjauttamiselle...varjolämpötila kun oli jo 21.4C. Pari vuotta sitten laitettiin uudet aineet järjestelmään ja sillä avulla pakkaskone toimi koko kesän. viime kesänä tilanne oli palautunut lähtöruutuun eli ei viilennys ei toiminut - eikä kyllä auttanut enää aineiden täyttökään. Taitaa siis joku paikka vuotaa.

Kysymys siis kuuluukin, onkos kenelläkään kokemusta mikä (= lue kuinka kallis?) vikana - onko kennossa reikä vai kompura päreinä? Entä kenen suuntaan uskaltaa kääntyä että homma tulisi oikeasti kuntoon.

niin ja auto on edelleen 2002 freelander, td4+aut

JR
Lauhdutinkenno ekana syyniin, ellei joku tiedä jotain speciaalipaikkaa josta Friikun a/c porsii.
Kennopoloinen kun saa suolaa ja kiviä päällensä. Tuurilla voi nähdä silmälläkin mistä vuotaa jos on vuodonilmaisuaine sisällä.

Juvanmalmilla on ainakin yksi ilmastointipaja jossa oli asiallinen suhtautuminen ja eräs sielläpäin vaikuttava Brittiauto-korjaamo käyttänee heidän palveluksiaan. Harmi vaan kun ei nyt suoraan muista kylmäkorjaamon nimeä...

Roihupellossa on Pellen paja, mutta tästä kuullut ristiriitaisia kommentteja. Omia kokemuksia ei ole.
Se juvanmalmin paja oli Nurmijärven autohuolto ennen. Uusi nimi ei tule mieleen ja lisäksi olen kuullut että olisi siirtynyt keikka puolelle. Kysymällä Karaasista asia selviää. Itse olen aikoinaan siellä huollattanut Webastot ja ilmastointilaitteet, ei moittimista, asiallinen toiminta.
Eiköhän saada Frikun pakastin kuntoon kun soittelet 09-87704351, tulee melko suoraan mulle...

Koska viimekesänä on pumpattu kamat ja heti meni taivaantuuliin, niin laitetaan typpeä koneeseen, niin alkaa vuoto löytymään!!!

Ja varaudu samalla siihen että kuivaaja menee uusiksi, koska ollut talven "auki".

Tarvittaessa saadaan myös kaikki muukin huollettua / korjattua!