Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Pääsiäisajelut Rabbit Ranchille
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Guest

Elikkäs. Pääsiäinen lähestyy ja nyt voisi varmaan suunnitella josko ajetaan letkassa vai yksitellen? Olen jo tippunut kärryltä että ketkä kaikki lähtee pääkaupunkiseudulta...

Minä, Samppa, kaveri tölkillä, mtk71, ehkä toinen tuttu RRC, Roope? Hanes? Kaitsu? -iikka?... oliko muita? Olen alkanut elättää sellaisia toiveita että lähtisin Kyröskoskelle suht aikaisin la-aamuna, ajaisin la-päivän ja illan, siellä yötä ja sitten sunnuntaina suoraan RY'n talviajoihin, jos vaan perse ja auto kestää... Big Grin Mitäs muut sankarit, onko toivomuksia letka-ajon suhteen vai.. ko kö.?

Andy
Kuljen omia polkujani :wink: Pitäis käydä kaverilla Ylöjärvellä ennen safaria.
Taitaa olla muuten talvirengas(tus) hyvä valinta pääsiäisajeluihin?

Guest

hanes Wrote:Kuljen omia polkujani :wink:

Eiks kaikki LR-omistajat...? :wink:

Andy
Terppa, saas nähä miten kuljetaan. Mulla on suunnitelmissa lähinnä pe illalla siirtyminen Ikaalisten seudulle tai sitten la aamu ajelu sinne. Minkäslaista aikataulua olis kiikarissa siihen lauantai aamulle jos se kuitenkin toteutuis?

-Miika-

Guest

Lähtö joskus 8-9 aikoihin...? ehkä...? Ajattelin työntyä Vammalan kautta pikkuteitä pitkin kun valtatiet ja aakkospysäkit ei oikein miellytä.

Andy
Terppa, mä sovin perjantaille sukulaisvierailun ja yöpymispaikan Hämeenkyröön, joten ajelen sinne jo silloin. Nähdään sitten lauantaina perillä.

-Miika-

Guest

Nostellaanpas viime vuoden topici. Onko PK-seudulta lähtijöitä muuta kuin ksilla ja minä tänä vuonna?

Andy
Hep! Discolla lähdössä Su aamulla. 8)

Guest

Pitäisikö keksiä letkaa vai haluatteko ajaa ihan satasta sinne? Smile

Andy
Jos mä otan GAZ-kärrin varmuuden vuoks mukaan mahdollisille "aarteille" :wink: niin marssinopeus on max 80 joka tapauksessa....(EDIT: eikä noilla metsäkumeillakaan paljon kovempaa viitti ajaa) motaria pitkin meinasin kuitenkin lasketella tosta Myllykukon kohdalta.

Guest

Hahaa! Mulla on isompi auto, isompi kattoteline ja isompi kärry... :wink:

Olisko treffit sitten vaikkapa Linnantuulen nurkilla johonkin aikaan?

Andy
L-Andy Wrote:Olisko treffit sitten vaikkapa Linnantuulen nurkilla johonkin aikaan?
Andy

Käypi, taitaa näiltä nurkilta kestää noin 3 tuntia Kyröskoskelle taukoineen jos ei kiirettä pidä, mihis aikaan ne ajelut oli alkamassa, ei tainnut olla mainittuna...?

Guest

Mitä aikaisemmin sitä parempi...? Big Grin Klo.12 on ajot alkanut viime vuosina. Jos tähtään siihen että olen klo.11 siellä saavun paikalle klo.12... :roll:

Andy
L-Andy Wrote:Mitä aikaisemmin sitä parempi...?
Andy

Aikanen käy mulle, Linnatuulessa 8:00? 8:30? 9:00? Sano sä...

Guest

Nyt sovittu ksillan ja Kaitsun kanssa treffit Linnantuulelle klo.09 (huom. kesäaika :winkSmile. Oliko muitakin etelästä tulossa?

Andy
Jää valitettavasti väliin kun ollaan hakemassa kaverille Rover moottoria (TVR) Englannista. Ensi vuonna yritän mukaan.

Guest

Nyt letka lähti Linnantuulelta.

Andy

Guest

Nostetaanpas tätä ettei sotketa alkuperäistä kutsu-topiccia.

Jos kahdeltatoista alkaa ajot niin olisi varmaan mukavaa olla pelipaikoilla jo 1130. Juupajoelta tulee ehkä letkaan mukaan auto jossain Ylöjärven nurkilla, alustavasti ehdotettu tapaamispaikaksi Ylöjärven Shell. Sieltä on n.30min matkaa Kyröskoskelle joten pyritään siihen että lähdetään sieltä klo.11, tarkoittaen näin teoreettisesti lähtö Linnatuulesta klo.0930. Pelataanko varman päälle ja sovitaan Linnatuuleen treffit klo.0900 ja lähtö sieltä vaikkapa klo.0915, ja AIVAN viimeistään klo.0930...? Vai jääkö marginaalit liian pieniksi?

Ketkä ovat muuten tulossa...?

Andy
Kirkkonummelta starttaa myös vaihtoehtoreittiä noudatteleva letka näillä näkymin kahden auton voimin kello 0800 Evitskogista hiekkapikataipaleen kautta Nummelaan edeten, jossa mukaan liittyy ainakin yksi Rover.

Mukaan mahtuu varsin hyvin enemmänkin autoja! Takaisintulo pyritään järjestämään niin, että letka pääsee myös kotiin mikäli harrastusvahinkoja sattuu. Hinausköysi on mukana!
L-Andy Wrote:Pelataanko varman päälle ja sovitaan Linnatuuleen treffit klo.0900 ja lähtö sieltä vaikkapa klo.0915, ja AIVAN viimeistään klo.0930...? Vai jääkö marginaalit liian pieniksi?

Ketkä ovat muuten tulossa...?

Tää sopii. Ja olen tulossa jos ei mitään mullistavaa tapahdu.
Viimeksi oli kolmen letka Andy, allekirjoittanut ja Keijo keltaisella Serieksellään.

Nyt meitä on vissiin 2 vai onko muita tulossa motaria pitkin?