Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Osaava Freelander1-huolto haussa Keski-Suomessa
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Olen onnellinen hankalien tieolojen '98-Freelander-kulkija pohjoisesta Keski-Suomesta. Olen huollattanut/korjauttanut autoani Jyväskylässä Käyttöautossa muutamat kerrat viime vuosina ja en ole aivan tyytyväinen liikkeen motivaatio-/osaamistasoon. Varaosia ei löydy hyllystä ja ongelmien tullessa vastaan, vastaus on yleensä "eipä ole ennen tullut vastaan" tai "on niin harvinainen auto"... :o ja ei kun uutta osaa tilalle korjauksen sijaan.

Löytyykö Keski-Suomesta jotain muuta vaihtoehtoa, jota kokeneemmat LR-omistajat osaisivat suositella vai onko ko. merkkiliikkeestä saamani vaikutelma väärä?

Tero
Onko Kuopioon liikaa matkaa?

Autohuolto Räisänen on tehnyt jonkin verran töitä Freelanderienkin kanssa. Osoite on Teräskatu 4, 70150 Kuopio, puhelin 020-7288 690.
Jyväskylän Käyttöautosta on minulla myös kuvatunlaiset kokemukset. Huollan ja korjaan itse Defenderin. Varaosat tilaan puhelimella asiantuntijaliikkeestä, toimitus matkahuoltoon. Hyvin pelaa.