Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Lego-defe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
http://www.autobild.fi/artikkeli/22246/t...-jokainen/

Madridissa asustava, nykyisin 26-vuotias Fernando innostui jo pikkupoikana Land Rover Defenderistä. Itse asiassa hän omistaa tällä hetkellä kaksi sellaista.

Espanjalaisen Lego-faniryhmän toisena perustajana hän rakensi noin 2 800 alkuperäisestä Legopalikasta ja seitsemästä moottorista Land Rover Defender 110:n mittakaavassa 1:8:5 (52:22:23 cm).

Todella yksityiskohtainen ja hieno malli painaa 3,1 kiloa ja mikä hauskinta, sitä voi kauko-ohjata.
Sananmukaisesti kaiken huipuksi Defenderin suurin nopeus on 4 km/h.

Fernando esittelee Defenderin sekä muita rakentamiaan Lego-autoja, kuten Porsche 911:n, nettisivustollaan www.sheepo.es .

Muttei siinä vielä kaikki: Lego-fanisivustolla http://lego.cuusoo.com/ideas/view/16894 kannattaa nyt käydä äänestämässä, sillä seuraukset voivat olla enemmän kuin hauskat.

Jos nimittäin Fernandon Land Rover Defender 110 kerää yli 10 000 ääntä, Lego tekee siitä rakennussarjan.

Guest

Mainio laitos! Olin jo kovasti äänestämässä mutta sivusto vaatii kirjautumisen jonkun ihmeen Facehook-tilin kautta, mikä se on...? :roll: :wink:

Andy
L-Andy Wrote:Mainio laitos! Olin jo kovasti äänestämässä mutta sivusto vaatii kirjautumisen jonkun ihmeen Facehook-tilin kautta, mikä se on...? :roll: :wink:

Andy

Taitaa olla jotain teinien juttuja,,
Hieno peli!

Mutta täytyy odottaa Td5 mallia äänestykseen ilman fb pakotusta.

Äänestys ei onnistu koska mullakaaan ei ole naamakirjan osakkeita.
-NewJuhani- Wrote:Hieno peli!

Mutta täytyy odottaa Td5 mallia äänestykseen ilman fb pakotusta.

Äänestys ei onnistu koska mullakaaan ei ole naamakirjan osakkeita.

Ai niin, mutta ei tuota äänestääkseen tarvitse onneksi naamoja ottaakaan.
Tota voi tukea myös rekisteritymällä LEGO® CUUSOO team:n juttuun. Ja senhän voi tehdä jollain toisarvoisella meiliosoitteellaan.

Guest

Jaahas, yritetäänpäs uudestaan sitten...! Big Grin

Andy
Totahan pitää käydä äänestämässä!

Jos sen vaikka sais joulupukinkonttiin joskus tulevaisuudessa :wink:
Meillä on rakenneltu vasta ihan tämmösiä - olisko toi oikeanpuoleinen ykkössarjan disco?

[Image: _smaller.jpg]

TT