Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Puslat
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mikä uretaanipuslasarja on mielestänne paras maantiepainotteiseen ajoon? Kyseessä Range Classic.
Itse laitoin kaikista pehmeimmät (polybush blue) ja mun mielestä ne on aavistuksen liian pehmeät autoon jolla ajetaan suurinosa ajosta tielä. Oikea kovuus on varmaan se, joka on lähimpänä alkuperäistä kovuutta, kun etsii maantielle sopivia puslia.
Discossa Polybushin punaiset jokapaikassa. Ei moittimista :wink:
Olikos punanen se HARD kovuus?
Itseltä miinukset Polybusin sinisille. Pitkä joustosessa vehkeessä meni rungon pään puslat pahimmillaan muutamalla safari kerralla. Samoin onnistu meneen hiovaa töhkää sinne rungonpään puslien väliin ja aika nopeesti oli hiotunut puslat. Niin kerta kokeilusta ei ollu kyse vaan kolme sarjaa niitä onnistuin tuhoon. Akselin pään puslat kyllä kesti. Se kyllä on taivaan tosi, että todella mukavat metsässä. Itse kans pidän liian pehmeinä kadulle.
Samat kokemukset kuin kaldolla. Tosin maantiekäytössä saattavat kestääkin paremmin.
arska Wrote:Discossa Polybushin punaiset jokapaikassa. Ei moittimista :wink:

Onko nämä maantieajossa vai myös maastossa?
Mulla on Range Lang versiossa Britpartin "Yellow Polyurethane Bushings".. mihin lie vastaa Polybushin tarjoomassa..

Mutta toimii hyvin maantiellä ja ainakin vakiosafarilla Kumlingessa Big Grin
EDIT. eikun..taitaa olla puolet keltaisista vielä laatikossa..turhaa kehuin..
Kaitsu Wrote:
arska Wrote:Discossa Polybushin punaiset jokapaikassa. Ei moittimista :wink:

Onko nämä maantieajossa vai myös maastossa?

Ihan molemmissa. Ajoa tietenkin enempi maantiellä .. tai oikeastaan maastossa en ole noilla edes vielä ollutkaan. Lauantaina on maastoajelua luvassa laihialla ja sittenpähän tuon näkee taipuuko punapuslat Smile
Eli yhteenvetona voidaan todeta esim. polybushin punaisen olevan hyvä.
Mitä hintaa olette full setistä maksaneet?
Tuosta yo. Thomaksen linkistä löytyy näköjään saaren hintoja. Mutta kannattaa kysyä myös kotimaisilta pajoilta. Toimitukset ainakin nopeammat. En muista enää mitä omistani aikoinaan maksoin. Olivat hyllyssä ennen allelaittoa muutaman vuoden...

Ja nyt todettu myös jotta punaisilla polypusseilla pärjäilee kyllä maastossakin Smile
...hmm, varoituksen sana, ei polypusheja iskareihin, tietävät tuolla tavaoin revityn korvakoita irti takaa pitkässä rynkytyksessä lantikoista (www.africa-overland.net)

jos jämäkkäämpää alustaa joustojen kans haluaa niin suositteln omasta kokemuksesta tupla iskari set uppia eteen ja taakse: paddock sparesilta löytyy osat, taakse tupla setuppi helpoiten asettamalla iskarit peilinä jousien kahden puolen...(ota yläpään kiinnikkeet toista rankusta+tuki runkopalkin sisästä...katso kuinka juttu toteutettu 3-ovisessa, tuo setuppi lisätään toisen kaveriksi...)

puslista itse suosin metallastikin alkuperäisiä/ keltaisia pehmeimpiä puslia