Osaako viisaammat neuvoa mitä vaihtoehtoja on jos haluaisi talvea varten hyvät maastorenkaat joihin saa nastat? Huomasin että esim. Goodyear Duratracit voi nastoittaa, mutta onko muita vastaavia vaihtoehtoja? Ja onko kenelläkään tietoa, mistä noita Duratrackkeja saisi hankittua nastoilla kokoon 235/85R16. Netistä löytämistäni rengaskaupoista en ole löytänyt, ehkä ole etsinyt vääristä paikoista. Tiedän että olen vähän etuajassa liikkeellä, mutta parempi etuajassa kuin liian myöhään...
Mites ruuvinastat kestävät käyttöä? On käynyt itselläkin mielessä.
DefeHKI Wrote:Osaako viisaammat neuvoa mitä vaihtoehtoja on jos haluaisi talvea varten hyvät maastorenkaat joihin saa nastat? Huomasin että esim. Goodyear Duratracit voi nastoittaa, mutta onko muita vastaavia vaihtoehtoja? Ja onko kenelläkään tietoa, mistä noita Duratrackkeja saisi hankittua nastoilla kokoon 235/85R16. Netistä löytämistäni rengaskaupoista en ole löytänyt, ehkä ole etsinyt vääristä paikoista. Tiedän että olen vähän etuajassa liikkeellä, mutta parempi etuajassa kuin liian myöhään...
Ajoin viime talven juurikin noilla ja nastoitettuna. Kyllähän niillä pärjäsi, mutta kunnon talvirengas vie kyllä voiton.
Valmiiksi nastoitettuna noita saa tuskin mistään. Eli rengasliikkeeseen nastoitettavaksi.
Omat ostin Autotekilta Petikosta jossa ne myös nastoitettiin.
Suba Wrote:DefeHKI Wrote:Osaako viisaammat neuvoa mitä vaihtoehtoja on jos haluaisi talvea varten hyvät maastorenkaat joihin saa nastat? Huomasin että esim. Goodyear Duratracit voi nastoittaa, mutta onko muita vastaavia vaihtoehtoja? Ja onko kenelläkään tietoa, mistä noita Duratrackkeja saisi hankittua nastoilla kokoon 235/85R16. Netistä löytämistäni rengaskaupoista en ole löytänyt, ehkä ole etsinyt vääristä paikoista. Tiedän että olen vähän etuajassa liikkeellä, mutta parempi etuajassa kuin liian myöhään...
Ajoin viime talven juurikin noilla ja nastoitettuna. Kyllähän niillä pärjäsi, mutta kunnon talvirengas vie kyllä voiton.
Valmiiksi nastoitettuna noita saa tuskin mistään. Eli rengasliikkeeseen nastoitettavaksi.
Omat ostin Autotekilta Petikosta jossa ne myös nastoitettiin.
Moro,
mitä kustansi renkaat nastoitettuna?
-Late
^ Sain sopuhintaan. :wink:
Ainakin tänään myivät eioota, kun soitin just liikkeeseen. Onko kellään tietoa rengaskaupasta mistä saisi Duratrackkia kokoon 235/85R16?
Eivätkö saa tilaamallakaan?
Sitä ihmettelin itsekin. Tarjosivat vaan tilalle Nokian LT2

ta. Kovasti kiinnostaa jos jollakulla tietoa liikkeestä, joka suostuisi edes tilaamaan. (Tietenkin kohtuuhintaan...)
Pikaisella silmäyksellä aika nahkealta näyttää saanti koossa 235/85x16, mutta 265/75x16 löytyy jo.
Esim. tilaamalla sumujen saarilta.
http://camskill.co.uk/m64b0s493p79196/Go...6_112Q_TL_
Ko toimittaja on ihan ok toimittaja. Olen parikin kertaa tuolta tilannut ja no problem.
Päädyin vaihtamaan merkkiä. Tilasin netistä Cooper S/T MAXXit, niitä sai tähän kokoon. Leveämmät ei olisi mennyt mun vanteille.
Ok, kerrohan sitten niistä ajo ja käyttö kokemuksia.