Eli onko kukaan harkinnut/tehnyt/selvittänyt? Käviitelle v***umaisesti ja 2kk työreissun aikana kattoluukusta vedet sisään ja jokainen voi kuvitella misäkunnossa on penkit...
On tuolla nettivaraosassa pari p38 purussa ni tuli mieleen josko olis helppo vaihtaa nahat samantien? Ts penkit suoraan. en ole ite perehtynyt miten eroavat koreiltaan joten kyselen täältä.
Mulle olis suunitelma laita p38 penkit defelle.
Eli....
Eli. Kävin mittailemassa penkkien kiinnitykset ja tulos oli seuraavanlainen:
Kuski ja pelkääjä kiinnityspultit 440mm leveys 310-320mm pituus
Takana kuskinpuoli pulttien väli 210mm ja pelkääjä 490mm. Takapenkin lokari väli 1070mm ja penkissä olevat syvennykset 100mm korkea, 150mm eteenpäin ja 150mm reunasta sisään. Selkänojan kiinnike lokarista 200mm ylös.
Jos joku sai tolkkua ja on innokas mittaamaan omasta P38

ta kiinnitykset, niin olisin kiitollinen.

Tuossa on vastikään mitatut:
--clip--
Etupenkkien etukiinnitysten "raideleveys" 45cm ja 43cm, pituussuunnassa kiinnitysten väli 42cm.
Kokonaiskorkeus 102cm kun niskatuki keskiasennossa, + -5cm muuttuu kun niskatukea nostaa-laskee.
Kokonaisleveys 60cm, kyynärnoja ml.
Istuinosan pituus 57cm.
Takapenkin kokonaisleveys 141cm.
Takapenkin kiinnitysten "raideleveys" 21,5cm ja 58,5cm. (leveä ja kapea osa)
Takapenkin kiinnitysten pituussuuntainen mitta ~46cm, vähän hankala mitata kun toi etujalka on tommonen kääntyvä talla. Takana semmoinen kita joka tarttuu lattiassa olevaan putkeen.
Takapenkin korkeus 84cm.
--clip--
Ei oo kauaa kun noi mun tarjoamat penkit menivät.

Takapenkki on vielä jäljellä jos tarviit. Ei maksa mitään.
Mulla on pari sarjaa Classicin etu/taka penkkejä.
-harmaat -90 EFi 80€/sarja (valmiiksi purettuna)
-beige/kellertävät -88 EFi 30€/sarja (itse irroittaen)
Kaitsu
Hämeenkyrö
040 6729788
racingrabbit@saunalahti.fi
No eihän noi mitat paljoo heitä :roll:
Onko se takalokareiden väliin menevä osa n.107cm? Ei viittis ottaa lokareita ulos... Muuten ei varmaan paha rasti.