Tuo hieman mystinen otsikko tarkoittaa viimeaikaisia pohdiskelujani, josko luopuisi tuosta hyvin palvelleesta defe 90

tä ja vaihtais sen 110:iin. Tämä sen vuoksi, kun joskus tarttis kuljettaa enemmänkin porukkaa kuin tuo pelkkä appari, vaikka sitten Lapin kalavesille.
Mutta kun se nykyinen on niin kiva ja pakuna pärjää kohtuu kustannuksilla. Joten kyssäri kaikille 110 omistajille: Paljonkohan nykyisin joutuu maksamaan käyttövoima- ym. veroja tuosta 110

tä? Ja jos siitä tekee sitten vaikka huoltoauton, niin saako sillä edelleen kuskata porukkaa ja kuinka paljon? Ja näinköhän palstalaisista löytyis ketään, jota tuollainen vaihtokauppa kiinnostaisi?
Ellunkana Wrote:Ja jos siitä tekee sitten vaikka huoltoauton, niin saako sillä edelleen kuskata porukkaa ja kuinka paljon?
Sen mitä etupenkille sopii. Ja jos tekee monipaikkaisen pakun niin käyttövoimavero on sama kuin henkilöautolla ja kaupanpäälle saa 80 lätkän. Toki sitten saa laittaa työvaloja.
110 Safari vanin (kolmipaikkainen paku)käyttövoimavero on ainakin mulla 102eskopaaria/vuosi.
Just maksoin eilen.
110 stw henkilödefestä trafi laskuttaa minua 4 kertaa vuodess n.238e/kerta
Eiköhän se ole nykyään niin että jos auto on seisonnassa niin myös verot ovat tauolla...? Olisi halvempi pitää kahta autoa, niinku, sillai...
Andy
Mikko Wrote:110 Safari vanin (kolmipaikkainen paku)käyttövoimavero on ainakin mulla 102eskopaaria/vuosi.
Just maksoin eilen.
kuullostaa halvalta. mulla -75vm serieksessä 400 euroa vuodessa. pakettiauto 2+3
Komppaan... ei tommosella käyttömaksulla aja ees normihybridillä.
Mun serieksessä oli myös 400euroa käyttömaksua vaikka oli 3paikkanen.
110 dieseli rekattuna henkilöautoksi oli muistaakseni 990euroa kalleimmillaan.
Vai oisko jollain isompaa summaa antaa?
Mikko Wrote:110 Safari vanin (kolmipaikkainen paku)käyttövoimavero on ainakin mulla 102eskopaaria/vuosi.
Just maksoin eilen.
Osamaksulla maksaen varmaan pitääkin kutinsa

Aikaisemmassa 1998 90 kiesissä ilman takapenkkejä oli vero muistaakseni n.80E/annum.
Oliko teillä jotain muuta? Prkle!
No joo, taidan pistää kalakaverit junaan ja ajella ite perässä tuolla pätkädefellä, sen verran näyttää olevan arvokasta puuhaa tuolla 110 henkilöautolla ajelu. Mutta tulihan tämäkin testattua.

Jep, valtio muistaa sillä karvan vajaan tonnin lapulla 110 Defen omistajia. Tiedä sitten vaikuttaako henkilöpaikkojen määrä veroon?
Ei pitäis henkilöpaikkojen määrä vaikuttaa henkilöautossa. Ihan sama onko viiden tai yhdeksän henkilön penkit paikoillaan. Aina rangaistaan!
No näin mä veikkasinkin... :evil:
Johan on kallista, alkaa muutes sellasen 110 defen kuume nousta

Bou24 Wrote:Johan on kallista, alkaa muutes sellasen 110 defen kuume nousta 
Tää on tarttuva tauti... :roll: Itserehellisyyden nimessä voi päämääränä pitää että pihassa seiso vähintään yksi kpl. per malli... :lol:
Andy
Multa puuttus enää Disco, mut suunnitelmissa on 90...