Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: http://www.merkkihuolto.fi/
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Koittavat nostaa profiiliaan.

"Tavoitteenamme on auttaa sinua löytämään automerkkiisi erikoistunut, varmasti luotettava huolto missä päin Suomea sitten liikutkin."

Haku ei anna Marttilaan yhtään Land Rover-huoltoa :roll:
Tyrkyttää Turkua, Tamperetta ja Espoota. Täytyy varmaan viedä vaikka Metsä-Range sinne Smile

Lisää lainauksia:

"Ammattitaito, kokemus ja erikoistuminen yhteen merkkiin"
Turun Metroautolla on muistaakseni 14 merkkiä.

"... autostasi pitävät huolta maan ammattitaitoisimmat mekaanikot ..."
Aika rohkea väite.

"Lisäksi autoosi asennetaan ainoastaan juuri sitä varten suunniteltuja alkuperäisiä varaosia."
Jos Valeon valmistama Peugeotin/Jaguarin/Land Roverin osa pakataan Land Roverin paketiin niin kai se sitten "juuri sitä varten suunniteltu".

"Ohjelmistopäivityksillä auto voidaan saada entistäkin toimivammaksi esimerkiksi turvallisuuden, taloudellisuuden ja mukavuuden osalta. "
Onneksi vikapäivityksiä ei kuitenkaan tarvita 8)

Huoltotarjouksesta:
"Kytkimen toiminnan tarkastus (MT-versiot)"
Mä en tiennytkään että mutarenkaita käyttävien kytkin vaatii jotain erikoistarkistuksia Big Grin

"Valtuutetussa merkkihuollossa työskentelevä mekaanikko käyttää vuodessa kouluttautumiseen jopa 25 päivää."
Joo, vissiin lomilla ...
"Näiltä sivuilta löydät eri automerkkien valtuutetut merkkihuollot kaikkialta Suomesta"

Marttilassa ei liene yhtään valtuutettua Land Rover-huoltoa?
Oi niitä aikoja kun autot olivat vielä autoja eikä kompuuttereita. Jumaliste että risoo nuo autoihin tehtävät "ohjelmistopäivitykset"
Sinä päivänä kun ainoo vaihtoehto on alituisesti tuollaisen tarpeessa oleva auto, minä jatkan matkaa jalan,,,
maddis Wrote:Marttilassa ei liene yhtään valtuutettua Land Rover-huoltoa?
Ei näköjään. Enkä niin väittänytkään.
Kukakohan sponssaa tuon sivuston ja ei hirveen luotettavalta vaikuta, tai siis varmaan korjaamot pitää paikkansa mut niinku ahonsetä kirjotteli niin aikamoosta ylistystä erilaisista merkkihuolloista Tongue
Sehän on ihan normaalia hehkutusta. Kyllähän Vehon sivuillakin kovasti hehkutetaan että tämä uusi citroen/rellu tms. Mese on 'oikea' mese joka täyttä kaikki Mersun vaatimukset ja mitä lie.

Kyllä noihin aina joku lankeaa ja mitä vähemmän kokemusta/tietoa asiasta niin sitä helpommin.
Merkkihuolloista en tiedä mitään, enkä välitäkään, mutta olin joskus jo muutamia vuosia sitten, ennen Rangen ostoa, menossa katselemaan Turun Inchcapelle siellä mahdollisesti olevia vanhempia Land Rovereita. Kun kyselläkseni lähestyin myymälässä keskenään juttelevia pingviinipukuisia myyjiä, jokainen jota lähestyin lähti välittömästi karkuun enkä näinollen päässyt juttusille yhdenkään kanssa. Olisin ehkä silloin ollut niin sinisilmäinen, että olisin jopa saattanut uskoa heidän puheitaan, jos joku vain olisi alentunut puhumaan kanssani. Minä kun en ollut älynnyt sitä, että sinne piti pukeutua vähintäänkin pukuun, ellei jopa frakkiin.
Sama ilmiö tapahtui minulle Espoon Inchcapella, myyjät pakenivat koppiin ja yhtäkkiä yhden naisaisakkaan kanssa jutteli kaksi myyjää ja minä olin kuin ilmaa. Ei tullut kauppoja, tein ne kylläkin muualla.
P.S mulla oli kylläkin pikkutakki päällä tosin taisi olla "vain" Haloselta.