Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Lukkorengasasiaa...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

Guest

Kauden ensimmäisen pakkasaamun kunniaksi päätti ilma-eberin antautua. Tai ei se kokonaan, mut moottorin akselin päässä oleva roottorin lukkorengas irtosi ja laite sekosi. Sain lukkorenkaan kalastettua laitoksesta ja takaisin paikoilleen joten peli kyllä käy ja kukkuu mutta ajattelin päivittää tuoreempaan lukkorenkaaseen ja silloin varsinainen ongelma alkoi. Onko arvon raadilla ideoita mistä saisin kuvan mukainen lukkorengas?

[Image: 1115-801020_h.jpg]

Ei löydy mistään, kokeiltu kaikki polkupyörähuolloista varaosakauppoihin. Ulkohalkaisija ei niinkään tärkeä (vanha 15mm) mutta sisähalkaisija saisi olla kuuden millin akselille sopiva. Eeperi-com'in kautta saisin kyllä 0,78€ kappalehintaan mutta toimitusaika on pari kolme viikkoa ja minä tahtoisin hetieilen.

Andy
Osta halpa pallogrilli, pyörät olivat moisilla prikoilla kiinni akselissa sellaisessa. Ja kyllä yksipyöräisellä pallogrillillä herkkuja kokkaa... :lol:

Guest

Kokeillaan tota ruuvi.net. Tulee vaan prikalle hintaa postikuluista, mut halvempi kuin pallogrilli... Smile

Andy
Köyhä on paikallinen varaosaliike jos ei tommosta tarjoa.. Big Grin

Guest

Eipä ole oikein ollut mahdollisuuksia käydä edes kysymässä kun pistävät ovensa kiinni ennenkun pääsen töistä kotinurkille.

Andy
L-Andy Wrote:Eipä ole oikein ollut mahdollisuuksia käydä edes kysymässä kun pistävät ovensa kiinni ennenkun pääsen töistä kotinurkille.

Andy

Kokoomuksen idea ekasta sairauspäivästä omaan piikkiin ei ole edelleenkään todellisuutta :wink:

Guest

Olen niin vanha että vielä kuulen siihen ikäryhmään joka kärsii harhaanjohdetusta uskollisuudesta työnantajaa kohti... :oops:

Andy
L-Andy Wrote:Olen niin vanha että vielä kuulen siihen ikäryhmään joka kärsii harhaanjohdetusta uskollisuudesta työnantajaa kohti... :oops:

Andy

No et satavarmaan yhtä wanha kuin minä Smile
Vai mitä sanot vuosimallista -65,,,

Guest

No en, ikäryhmä oli ehkä väärä sana, kokeillaan sukupolvea! :wink: Kuitenkin niin vanha että teinivuosista on mopoilijan verran aikaa...

Andy