mä laitoin noi pro compit ja ihmettelin kui ei ole männän varrelle mitään suojaa. myyvät niitä näköjään kaikissa sateenkaaren väreissä erikseen. ootteko laittaneet/hankkineet moisia vai meneekö ilman? luin ulkomaalaisia foorumeita ja kommentit olivat pääasiassa että älä käytä, männät ruostuu kun kumien sisään kertyy kosteutta ja skeidaa. eikös nää tule vaan nippusiteellä kiinni?
Mulla on kumit, nippusiteellä juurikin kiinni. En ole katsonut sisäpuolelle on kuppa tullut jo kylään.
T/P
Juu, ymmärsin että haitarikumit tulee aina mukana vakiona ?
ainakin mulle on tullut, ja nippareillä kiinni. Alaspäin se pieni vedenpoistoreikä sitten !
Mutta shaissea nämä pro-compit on, tarvii kokeilla jotain oikeaa iskaria seuraavaksi... takana kestää kaksi n. reilu vikon reissua itänaapurissa ja se on moro... Lisäksi taka-aksilalta oon useesti saanu myös iskarin lommoille
ja sitäkautta vaihtoon.
Nämä kaikki on siis ollut 2" pidempiä malleja procompista.
En enää laita pro-comppeja, halpa ei hyvä tiedossa on juu ei tarvii siitä sit

T€€MU Wrote:Juu, ymmärsin että haitarikumit tulee aina mukana vakiona ?
ainakin mulle on tullut, ja nippareillä kiinni. Alaspäin se pieni vedenpoistoreikä sitten !

dääm, ei mulle tullu mukana. mulla kans 2" pitemmät
Mulle tuli mukana, kuten on tullut kaikkiin ProComp-iskareihin mitä Boxin kautta on liikkunut... :?
Andy
Paddockilta olen tilannut näitä, eikä ole ehtinyt ruostua kun menettää kykynsä mun käytössä muutaman reissun jälkeen

Mäkin otin Paddockilta kun halpoja olivat, ovat ainakin vielä iskussa vaikkei metsää ole nähneetkään kuin kerran. Katsotaan miten parin pöpelikkökäynnin jälkeen käy katsastuksessa...
Andy
Toimineet mulla vuoden, muutama tyhat kilometriä ja aika paljon metsässä.
Mun satsi tuli first-fourilta
T/P
mä ostin john craddocilta.
mulla ainakin oli procompin 9000 +2" mukana ne eroottiset haitarikumit samaan rahaan...paddockilta.
TT