05-12-2012, 02:43
05-12-2012, 07:46
^ Ja on halvatkin vielä siellä. Mä olin ainakin tyytyväinen kun saman setin hommasin.
Muistutuksena vielä, että kaikki jousituksen korotukset tulee muutoskatsastaa.
Eli jos tosiaan aikoo suoriutua muutoskatsatuksesta mallikkaasti niin tekee osalistan katsuria varten. Kuitit siis talteen, helpottaa hommaa kummasti.
Muistutuksena vielä, että kaikki jousituksen korotukset tulee muutoskatsastaa.
Eli jos tosiaan aikoo suoriutua muutoskatsatuksesta mallikkaasti niin tekee osalistan katsuria varten. Kuitit siis talteen, helpottaa hommaa kummasti.
05-12-2012, 07:53
mullekin kelpais eteen noi pitkät riiput. ja etukardaani. oliskohan tilattava lähiaikoina? konttorilla vastasvat etukorvien hitsauksesta että tee nätisti ni ei ongelmaa, ei muutoskatsastusta
Guest
05-12-2012, 08:03
Pidemmäksi korkeussuunnassa ehkä...? Ja vaikka akseliväliä pidentäisikin tuumalla niin kukapa sitä huomaisi...??? Minä en ainakaan muista milloin katsuri olisi viimeksi spontaanisti mitannut akselivälin mistään autostani... :wink:
Andy
Andy
06-12-2012, 01:20
Voidaan laittaa oma topicci missä neuvoja katsurin vedätysneuvoja?
Kaikki jousitukset korotukset on Silti muutoskatsastettava!
Ei mitään rajoituksia miten paljon muutoksia kerralla muutoskatsastaa.
Kaikki muutokset pitää ilmoittaa etukäteen kun aikaa varaa.
Kaikki jousitukset korotukset on Silti muutoskatsastettava!
Ei mitään rajoituksia miten paljon muutoksia kerralla muutoskatsastaa.
Kaikki muutokset pitää ilmoittaa etukäteen kun aikaa varaa.
Guest
06-12-2012, 11:05
Eihän tässä nyt määrätietoisesti kuseteta katsuria, onhan se aina hienoa jos leimalle voi mennä kevein mielin! Sitäpaitsi, jos korottaa riipukkeilla takana niin akseliväli lyhenee jolloin sitä voi/pitää korjata lain putteissa. Eihän se konkreettisesti muutu kuin marginaalisesti mutta kuitenkin, korottamalla pakkojen etupisteet palauttaa akselin/akselit oikealle paikalle jolloin teoreettinen akseliväli pysyy samana, teoriassa siis. Vastaavaa tapahtuu kierrejousitetuissa autoissa kun tukivarret "vetää" akselit keskipisteeseen päin. Puhutaan varmaan milleistä eikä tuumista...
Andy
Andy