Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: varoituksen sana...BRITPART
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
moi!

Naapuri palstalta bongattua...!

http://img.tapatalk.com/d/12/12/11/qeduhe4y.jpg

eli oliskos syytä ostaa se orginaali?

//Janne
Toi on ihan tyypillinen oire disko 2selta.. Eise fram suodatin ole yhtään sen parempi kuin tuo britpartti. Nimimerkillä useampi fram tehnyt juurikin tuota samaa efektiä kuin kuvan mukainenkin, muttei noin pahasti onneksi. Sama tapahtui britpartillakin

Disko 2sessahan on paha/suuri vika siinä että se imee pyöräkotelosta kaiken ilman moottoriinsa.. Ja kun ajat kesäsin pölysellä tiellä, se tukkii suodattimen likasen puolen ja moottori kuormitettuna etenkin lastun kanssa imee enemmän ilmaa sisäänsä niin se repäsee kuristavan suodattimen sitten rikki, ja tulos on toi..
Sen takia moneen D2seen on asennettu snorkkeli.
Itse olen laittanut ilmansuodattimen vaihtoväliksi 10tkm, muuten tulos on sama kuin tuossa. Ja yleensä on jo merkkejä siitä että suodatin on pullistellut.
Mulla kävi sama VW Transporterin (-99) kanssa,suodatin tukossa ja moottoritiellä suodatin repesi.Onneksi ei muita vauroita kuin ilmamassamittari.
Vaihtakaa niitä suodattimia edes kerran vuodessa,niin tuskin tulee moisia ongelmia.