Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: tulipalo autossa....!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
moi!

"mun" mekaanikko, onnistui hitsailujen lomassa polttamaan vasemman takamaton ja vasemman taka turvavyön! Ei pahasti mutta turvavyö paloi poikki ja autossa haisee suht "palaneelle" nyt!

Milläs sen hajun saa pois???

Onko disco 1 samat turvavyöt edessä ja takana oikealla ja vasemmalla?

//Janne
Paras hajunsyöjä mitä olen kokeillut on ionisaattori. Oli lainassa tutulta autofixarilta.
Helsingistä voi ainakin vuokrata otsonointilaitteita:
http://ww.allergia-apu.fi/index_tiedosto...eeraus.htm
Ajelet ikkunat auki viikonlopun, raitista ilmaa luvassaSmile

Noilla "ionisaattoreilla" lähtee kaikki epämiellyttävät hajut kyllä...
Saat savun hajun pois kun jätät hauen ja avatun purkin piimää sinne autoon ja pidät viikon lämpimässä tallissa ovet kiinni...

TT
solihull Wrote:Saat savun hajun pois kun jätät hauen ja avatun purkin piimää sinne autoon ja pidät viikon lämpimässä tallissa ovet kiinni...

TT

Repesin! Ei varmaan ton koktailin jälkeen erota savun hajua :lol: :lol:
moi!

Nykäsin ensihätään kaikki kärsineet osat ulos, ja tein etikkaliouksen, jota suikuttelin loosteriin!
Haju 12h jälkeen melkein olematon!

Onneksi ei tarvinnut nokea siivota! Homma ku kärvähti "suoja muovien" alla! Big Grin

//Janne
Tuota etikkaa olisin kanssa ehdotellut, on hyvä puhdistusaine kotona ja miksei autossakin. Poistaa hajuja ja jollain tavalla desinfioi.
joskus olen kuullut semmosen kikan että pilkkoo omenoita ja laittaa ne eri puolelle autoa yön ajaksi. kuulemma imevät hajuja :?
solihull Wrote:Saat savun hajun pois kun jätät hauen ja avatun purkin piimää sinne autoon ja pidät viikon lämpimässä tallissa ovet kiinni...

TT

Surströmming ajaa varmaan saman asian Big Grin
JuKu Wrote:

TT

Surströmming ajaa varmaan saman asian Big Grin

YÖK molemmille ehdotuksille...vaikka ovatkin "ympäristö ystävällisiä" Big Grin

saman asian jaa jos laittaa meitin molemmat koira märkänä autoon yön yli! ei haise savu enään! Wink