Jossain kohtaa kevättä pitäisi ottaa ja laittaa tuo Defe maalaten, niin saisi siistin näköisen. Helppoahan olisi vain ylimaalata, mutta samalla on tullut mietittyä värin vaihtoa. Värin valinta tosin on hankala, kun on monta eri vaihtoehtoa. Joten käännyn Roveristi raadin puoleen! Alla vaihtoehdot:
1. Sama kuin ennen, vihreä valkoisella katolla
defe vihreä
2. Sahara, koko auto samaan väriin, vanteet ja puskurit mustaksi
Defe sahara
3. Oranssi, koko auto samaan väriin, vanteet ja puskurit mustaksi
Defe oranssi
4. Harmaa, koko auto samaan väriin, vanteet ja puskurit mustaksi
Defe harmaa
Tuossa vaihtoehtoja mitä on tullut pohdittua.
Sahara hienoin minun mielestä,mutta levikkeet mustaksi kuin kuvassakin
Ääni meni Saharalle, mutta toi G4-oranssi on ihan yhtä siisti.
Andy
Sahara on kyllä hyvä, mutta jos et ole kuitenkaan tekemässä CT "replikaa", niin toi oranssi kyllä puhuttelee ja on kans tosi makee. Eli mun ääni meni sille 8)
Defenderiin on vain yksi oikea väritys.
Heitan idean ilmaan.
Olen nahnyt parit defet teipattavana brandfactorylla, destialle ym. Ihan siisteja niista tulee sillaikin jos haluu vain vaihtaa varia.
http://www.nettiauto.com/land-rover/defender/5379997
Siina on esimerkki.
Sisakuvista nakee ovikarmeista oikeen varin, varista en tosin niin valita. :o
DefeHKI Wrote:Defenderiin on vain yksi oikea väritys.
x2
mutta ei ole paha punainen mustilla lokasuojilla ja muilla tilpehöreilläkään.
TT
Sahara tai sitten ihan vitivalkoinen mustilla turkeilla ja levikkeillä.
Kokonaan vihree tai sit toi G4-oranssi.
Alkuperäinen, ei kaikki luule sitä myöhemmin mälliautoksi.
Vihreä on Defenderille paras väri.
JaffaTheNeste Wrote:Heitan idean ilmaan.
Olen nahnyt parit defet teipattavana brandfactorylla, destialle ym. Ihan siisteja niista tulee sillaikin jos haluu vain vaihtaa varia.
http://www.nettiauto.com/land-rover/defender/5379997
Siina on esimerkki.
Sisakuvista nakee ovikarmeista oikeen varin, varista en tosin niin valita. :o
Minkähän hintaista on tuo teippaus. Mielenkiintoinen homma näin yhtäkkiä ajatellen. En oo osannut ajatellakaan tollasta.
castillo Wrote:Minkähän hintaista on tuo teippaus. Mielenkiintoinen homma näin yhtäkkiä ajatellen. En oo osannut ajatellakaan tollasta.
Jossain veneilyohjelmassa - oliskohan ollut Navigare - vuosia sitten näin kun tehtiin lasikuituveneelle moinen väriteippaus, mutta en tiennyt että autoihinkin tehdään...

hock:
Oranssi ehdottomasti, oon ihaillu Mobile.de

tä niitä Daurperformancen oransseja Defejä. Musta ainakin tulee kateellinen, jos oranssiksi maalaat.

Mä kysyin vuosi takaperin teippauksiin erikoistuneesta firmasta Defenderin yliteippausta eriväriseksi.
Sanoivat, että on tehtävissä, mutta jos oikeasti haluaa värinvaihdon on maalaus ainut oikea vaihtoehto. Tietty jos ei ole kovin nirso, ja tykkää vaihtaa väriä usein, niin sitten teippaus on asiallinen.
Hinnasta sen verran, että lähentelee aikalailla ylimaalausta.
Maalasin omani. Ei ole kaduttanut, tai tullut toista samanväristä vastaan.
Joo, teippaukset toimii mainoshommissa. Mutta samalla joutuu kuitenkin maalaushommiin kun oikoo lommot ja siivoaa ruosteet pois niistä takakulmien listoista.
Kivasti on herättänyt aihe keskustelua ja kisa on saharan ja oranssin välillä aika tasaväkinen.
Kyllä noista vaihtoehdoista liputan oranssin puolesta. Kun itse maalautin entisen HCPU:ni niin vaakalaudalla olivat musta ja oranssi. Silloin voiton vei musta. Mutta noista kyllä ehdottomasti oranssi ja sitten hieman mustaa yksityiskohtaa ympäri autoa :wink:
T: Tommi "ryobi"
Toi oranssi on kyllä makea. Ääni sille!
Kyllähän tuo siltä nyt näyttää, että väri vaihtuu. Ja taidetaan mennä muutenkin tuonne G4 replikan suuntaan. Kiitos raadille mielipiteistä. Ja nyt sitten varusteita hankkimaan!

Älä mene massan mukana.

HNT Wrote:Älä mene massan mukana. 
:wink: veikkaisin että ei tollasta oranssia kovin montaa vastaan tule, erottuu varmaan edukseen "massasta"

Se on yks suosituimmista värinvaihdoista mitä Defendereihin on... Googleta G4 Defender ja laske moniko on aito...

HNT Wrote:Se on yks suosituimmista värinvaihdoista mitä Defendereihin on... Googleta G4 Defender ja laske moniko on aito... 
No joo, mut tarkoitinkin lähinnä Suomessa

No täällä tuntuu eksoottisen määritelmä täyttyvän jo parilla tarralla ja kattotelineellä...