Jos on kovasti intoa safarille niin paikkoja on kyllä tarjolla:
- Kisko
- Aura
- Tarvasjoki (vaatii pienet reittitalkoot)
- Marttila
- Märynummi (voisi tehdä samalla reittiä)
- Ja vähän kauempana vielä Kustavi ja Kalanti ...
Mulla on nyt hiukan viikonloppukiireitä, mutta aina yhden päivän saa irrotettua. Laittakaa sähköpostia tai vastatkaa tähän perään jos kiinnostaa.
Mua kiinnostais lähteä. Sais noi parit panssaritkin vielä ruuvattua alle niin uskaltais näyttää Pätkiksellekkin vähän maastoa!
Mä voisin tulla kans jos sopii aikatauluun.
Tuleeko ensi sunnuntai liian pian? Lauantai ei sovi mulle. Seuraava vaihtoehto on sitten viikonloppu 29.-30.6.
Paikka on vielä auki, mutta onhan noita. Ja taas tuli yksi vaihtoehto lisää
T, Antti
Mä en pääse 14-17.6. välillä, mutta se ei ole este muiden menolle.

Sunnuntaille vahva ehkä

Sunnuntai on nyt jo itsellekin hiukan liian lähellä isompia järjestelyitä ajatellen. Mutta Marttilassa voisi käydä ajamassa ihan pienimuotoisesti jos on kova hinku päästä metsään.
Järjestän kahden viikon päähän kunnollisen safarin. Siis viikonloppuun 29.-30.6.
T, Antti
Quote:Järjestän kahden viikon päähän kunnollisen safarin. Siis viikonloppuun 29.-30.6.
Aura varmistettu. Yksi uusi reitti on osittain valmiina, viimeistely safarin aikana (ainakin yksi kannon vinssaus tiedossa). Reitit saattavat olla puskittuneeet ajon puutteesta joten museoautoilla ei kannata tulla mutta muuten perusreitistö on ajettavissa ihan vakiollakin. Muutama vaikeampi paikka löytyy rakennetuillekin.
Kumpana päivänä mennään?
Maasto on niin kuivaa ettei tulia luultavasti uskalla tehdä joten eväät sen mukaan.
T, Antti
Mä pääsen vaan sunnuntaina.

Mulle passais vaan lauantai :?
Pitääkös nyt järjestää yösafari lauantai-illasta sunnuntaiaamuun 8)
T, Antti
Ahosensetä Wrote:Pitääkös nyt järjestää yösafari lauantai-illasta sunnuntaiaamuun 8)
Jos kerkeän parsimaan auton kasaan lauantaihin mennessä, niin toki mukana!
Mennään lauantaina. Pävitän tämän myös tapahtumakalenteriin.
T, Antti
Jatkan jälleen perinteistä pääsemättömyyttäni; sunnuntaina pohjanmaalla rippijuhlat/kuvauskeikka ja sitä ennen polttopuusavottaa. Ehkä ensi kerralla!
Ei pääse, auto liikaa vaiheessa.