olihan toi mun serieskin tarttunut kameraan. tuli käytyä pikaiseen 12-14klo ja iltacruisingia katottiin useammasta paikasta. suursaimaan ympäriajoissakin oli yksi series 2a 88" imatralta. eilen oli melkosesti harrasteautoja mikkelin katukuvassa.
ja se 88" IIA jäi nyt vielä Mikkeliin lankomiehelle kesäautoks muutamaks päiväks. Ympäriajot tuli ajettua ja kalusto toimi hyvin.
sotarauta Wrote:ja se 88" IIA jäi nyt vielä Mikkeliin lankomiehelle kesäautoks muutamaks päiväks. Ympäriajot tuli ajettua ja kalusto toimi hyvin.
hieno homma. kävin killan pihassa pällistelemässä mutta en kehdannu suutani avata kun sieltä ei yleensä mitään järkevää tule

Näin kyllä yhden lantikan siellä likellä parkissa ja epäilinkin sen olleen sinun.
sotarauta Wrote:Näin kyllä yhden lantikan siellä likellä parkissa ja epäilinkin sen olleen sinun.
juup käytiin siinä pojan kanssa pällistelemässä että lantikkahan se on 8)
Sellanen ehkä neljän vanha poika jolta isä tivas "Minkäs merkkinen auto toi on?" ja poika sai Isin tyytyväiseksi vastaamalla "Lantikka". Olin itse siinä vieresssä "virka-asussani" 8)
sotarauta Wrote:Sellanen ehkä neljän vanha poika jolta isä tivas "Minkäs merkkinen auto toi on?" ja poika sai Isin tyytyväiseksi vastaamalla "Lantikka". Olin itse siinä vieresssä "virka-asussani" 8)
juup!
Viimeistään ens vuonna sit tiedät tulla juttelemaankin

sotarauta Wrote:Viimeistään ens vuonna sit tiedät tulla juttelemaankin 
näin tehdään. ja täältä mikkelistä minut löytää muulloinkin ja virka-aikaan killan hallista :wink: