Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: SIII "88 STW '74
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Harkitsen vakavasti Serieksestä luopumista. Vajaa pari tuhatta kilsaa vuodessa viimeiseltä 5 vuodelta kertoo, että liian vähällä käytöllä on.

Sininen, napalukot, ollut minulla vuodesta '97, 2,25 bensa (pata nostettu ilmeisesti Defe/Ninetystä, 5 runkolaakeria, erilainen imusarja). Leima tuore, vuosien varrella laitettu kaikkea pientä. Viimeisen viiden vuoden aikana laitettu mm. kannentiiviste, kytkin, imusarja, pakoputki, jouset, iskarit, tankki, runkoa hitsattu jne. Leima on tuore, kaikki pelaa, mutta näyttää lauantain köröttelyn jäljiltä hävittävän vettä - k-tiiviste menossa?

Auto on Hyvinkäällä, mahdollisesti myydään Roveristille, 3 kilon pino cash money tai vaihto brittiin. En maksa väliä.

Jos oikeasti kiinnostaa laita privaviestiä tai soita arkisin 17:00 jälkeen 050 5501313 ennen kuin tajuan, että elämä ilman Lantikkaa ei ole oikeaa elämää ja alan nysvätä tuota nesteen häviämistä kuntoon Wink

EDIT: 8.9.2013 Alavesiletku siellä näyttää tiputtelevan j-nesteitä ulkoilmaan.
^
Tuo letku tilattu ja matkahuollossa, kiitoksia jälleen off-pajalle!

Mutta: Kävin sitten paprut läpi ja heinäkuun katsastus oli kyllä hyväksytty, mutta korjauskehoituksella (ei jälkitarkastusta) puuttuvan pohjaanlyöntikumin ja taka-akselin r-vaurion vuoksi Sad

Iso tai paha reikä ei voi olla kun ei ole jälkitarkastusta, mutta onpa kuitenkin. En siis kehtaa kirkkain silmin tuota hintapyyntöä pitää kolmessa kilossa. Tuollaisen varmaan hitsauttaa parilla sadalla tai säästää tekemällä itse, raapaisen hinnasta 300 pois. 2700 cash money tai brittiauto
^
Jaahas, kevään myötä LR on taas kadulla. Leima on perjantailta. Pohjaanlyöntikumi, vesiletkunklemmari ja sokerina pohjalla vielä uusi vesipumppu ruuvailtu paikoilleen. Mieli edelleen harhailee luopumisen ja pidon välillä..
^
Olin jo päättänyt pitää, mutta mieli halajaa Moultonia ja sukanvarressa lähinnä reikiä. Löytyykö Seriekselle ottajaa?
Onkohan tämä SE sininen joka täällä Hyvinkäänkylässä mielenraauhaani häiritsee????

Kiinnostusta ilmassa.... :wink: :wink:
Mikki3011 Wrote:Onkohan tämä SE sininen joka täällä Hyvinkäänkylässä mielenraauhaani häiritsee????

Kiinnostusta ilmassa.... :wink: :wink:

Eiköhän tämä SE ole Wink