Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Facebook
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Onko palstalla facebook-käyttäjiä?

Avasin itselleni joku aika sitten uteliaisuuttani tilin, mutta täytyy tunnustaa että en taida ymmärtää koko homman juonta... tai sitten vain en kuulu kohderyhmään. :roll:

Haluaisin tietää miten muut kokevat; onko facebook vain nuoremman sukupolven muoti-ilmiö vai onko siitä johonkin "oikeaan" käyttöön?

Jos haluaa julkituoda ajatuksiaan, voi ylläpitää perinteisiä kotisivuja tai blogia, jos taas pitää muut ajan tasalla tekemisistään lienee Twitter soveliaampi.

Jotenkin tuntuu siltä että koko homma hajoaa omaan mahdottomuuteensa; facebookista esim löytyy yli 500 erilaista Land Rover aiheista ryhmää.... miten sieltä kukaan kohta lötytää mitään järkevää :?:
Löytyy.... Risto Malmi
Poistettu, syytä voi miettiä
Olin siellä 2-3kk ja lopetin.
Oli mulle turhaa ajan haaskausta.

Todelliset Ystävät on/löytyy muualta
Romeo Wrote:Jotenkin tuntuu siltä että koko homma hajoaa omaan mahdottomuuteensa; facebookista esim löytyy yli 500 erilaista Land Rover aiheista ryhmää.... miten sieltä kukaan kohta lötytää mitään järkevää :?:

Yksi järkevä löytyy (Rover ystävien ryhmä vai mikä se on) http://www.facebook.com/n/?group.php&gid=46719305431
todelliset ystävät löytyy on/off road.
Kyllä sinne on tullut kirjauduttua, mutta aika vähäistä on käyttö kun en oikein ole keksinyt mitä siellä tekisin.
Mukavaa on joidenkin vanhojen koulututtujen "tapaaminen" ja jutustelu.

Ei riitä enempään mielenkiinto, kun on jonkinlainen elämä ja sitten nämä "palstat"... Big Grin

Jouni Rautio on nimi, ja naamakuva tarkoituksella vähän epäterävä... mutta kaunis vihreä auto puhukoon puolestaan.
Tokihan sitä pitää "vasepookittaa". Yksi LR-ystävä toistaiseksi Wink
Vaikka olenkin IT-alalla, niin ihan protestimielessä en perusta näistä uusista systeemeistä.
Sitäpaitsi kaikki koneeni ovat nuorimmillaan tuplasti yli "normaalin" elinkaaren... Käyttiskin on edelleen W2k.

Vanha ja toimiva kunniaan
T.Hilter Wrote:Vaikka olenkin IT-alalla, niin ihan protestimielessä en perusta näistä uusista systeemeistä.
Sitäpaitsi kaikki koneeni ovat nuorimmillaan tuplasti yli "normaalin" elinkaaren... Käyttiskin on edelleen W2k.

IT-alalla minäkin ja mun mielestä FB on hauska lelu.
Vanhatkin hyviä, Cobolinkin kuolemasta on puhuttu ties kuinka kauan...
OT-varoitus...

T.Hilter Wrote:...Käyttiskin on edelleen W2k.

*tirsk* "toimiva" :twisted:
Kyllähän sitä Naamakirjassa ollaan ja myös siellä Rover-ryhmässä. Onhan tuo ihan hauska tapa olla yhteydessä porukkaan. Paljon enemmän kontaktia hieman kaukaisempiin tuttuihin kuin ennen.
Tuleehan tuolla piipahettua sillon tällön. Aika turha sivusto kun itsellä saman asian ajaa messenger, eli en piittaa niistä ihme kyselyistä vaan haluan porista tuttavien/sukulaisten kanssa joita näkee harvoin.
Naamakirjassa ollaan Smile Tosin, tilin tein vasta ehkä kuukausi sitten...
Iltalehdestä lainattua:
Viisi asiaa, jotka ajavat Facebookin tuhoon

nro 2) Facebookia eivät käytä ihmiset, joilla on oikeasti elämä.

Olenhan minäkin tuolla, mutta yhä harvemmin tulee käytettyä.
Poistettu, syytä voi miettiä
Kyllä tulee luettua ja kirjoitettuakin kommentteja f-bookiin. Se piiri, joka minulla on, on kuitenkin tosi suppea. Aika aikaa kutakin.
Hyvä kun kerkiää nykyään edes roverfriendsin palstalla käymään...eli en ole lärvilehtiössä. Tuppaa serieksenkin korjailu,parantelu ja ongelmien ennaltaehkäisykin jäämään tekemättä... Sad Tankki ja lämppärin kennokin jo odottanu asennusta ainakin pual vuotta vaikka osat on hyllyssä...
Sama vika mulla. Tän porukan kanssa ja kun vuorokaudessa on edelleen vain 24 h, on vain keskityttävä johonkin, joka nyt ei ole naamakirja tai lärvilehtiö Smile Kiinnostuksen kohteet on nyt muualla :wink:
Kyllä tuo naamakirja on sitälajia mailman turhuus, jotta komenttini on klassinen E V V K .

Tai sitten en ole tajunnut sen syvintä olemusta. Korvaako se jotenkin chattien kanssa entisajan LA-puhelinkerhot ja linjoilla jupisemisen? Se oli kanssa aikansa turhuus...

TT
Moni toki viettää koko elämänsä FBConfusedsä pelaten Farmvilleä tms., mutta jos homma on hanskassa ja aihe oikea (=kaiken maailman härvelit ja kulkineet) niin mikäs siinä! Minä olen melko uusi käyttäjä enkä ole aktiivisesti yrittänyt saada isoa kaverimäärää, sen sijaan harrastajat samoista piireistä kiinnostavat ja ovat tervetulleita. Kun rajaa ystävät harrastusten ja vanhojen kaveruuksien piiriin niin FB on ihan hyvä työkalu Smile

Paljon tulee kanssa kutsuja eri tapahtumiin, ja toisaalta täälläkin on moni vieraillut ja sitä kautta hyvä kun on yhteydet kunnossa.

Minut saa lisätä kaverikseen jos haluaa:...
http://www.facebook.com/?ref=home#!/prof...2333824084
(Jostakin syytä tuo linkki jää rikkonaiseksi, eli kannattaa kopioida koko litania ja pistää selaimen osoiteriville)

Ps. Jos joku tänne päin eksyy niin tuokaa ihmeessä pari purkkia hernekeittoa! Big Grin

Guest

En ole naamakirjassa, en ole siis olemassa...! Confusedhock:

Andy
Quote:En ole naamakirjassa, en ole siis olemassa...! Shocked
Sitten meitä on kaksi! Voidaanhan me keskustella savumerkeinkin. Vastata voi myös kirjekyyhkyllä, jos serieksen savumerkit jostain syystä vaimenee...UGH! Terveisin päälliikkö Äänekäs Voimansiirto

:wink:
Rand Lover Wrote:Moni toki viettää koko elämänsä FBConfusedsä pelaten Farmvilleä tms., mutta jos homma on hanskassa ja aihe oikea (=kaiken maailman härvelit ja kulkineet) niin mikäs siinä! Minä olen melko uusi käyttäjä enkä ole aktiivisesti yrittänyt saada isoa kaverimäärää, sen sijaan harrastajat samoista piireistä kiinnostavat ja ovat tervetulleita. Kun rajaa ystävät harrastusten ja vanhojen kaveruuksien piiriin niin FB on ihan hyvä työkalu Smile

Paljon tulee kanssa kutsuja eri tapahtumiin, ja toisaalta täälläkin on moni vieraillut ja sitä kautta hyvä kun on yhteydet kunnossa.

Minut saa lisätä kaverikseen jos haluaa:...
http://www.facebook.com/?ref=home#!/prof...2333824084
(Jostakin syytä tuo linkki jää rikkonaiseksi, eli kannattaa kopioida koko litania ja pistää selaimen osoiteriville)

Ps. Jos joku tänne päin eksyy niin tuokaa ihmeessä pari purkkia hernekeittoa! Big Grin

Tuo linkki on kyllä rikki...? Copy-pastellakaan ei toimi.

Saksassa tulee käytyä harvasen kesä. Oma Defenderkin tuli sieltä noudettua.
Mikä ihmeen facebook?

Jos jotain kiinnostaa mitä mulle kuuluu niin soittakoon puhelimella. Tai laittakoon sähköpostii.

(olin hetken kirjoilla, mutten tajunnut homman jujua vaikka nuori olenkin) Ei se siis nuorien palsta ole. Työpaikka lääkärikin yli 60-vee on kyseiseisellä sivustolla. :roll:
Romeo Wrote:Onko palstalla facebook-käyttäjiä?
On, mutta minua ette tule sieltä löytämään...

Romeo Wrote:Jotenkin tuntuu siltä että koko homma hajoaa omaan mahdottomuuteensa; facebookista esim löytyy yli 500 erilaista Land Rover aiheista ryhmää.... miten sieltä kukaan kohta lötytää mitään järkevää :?:
Kuten
- kokkolanpoika
- L-andy
- serieskalle
totesivat, ei vaan aika riitä....
Ja 500 erilaista ryhmää, niin miksi ei ole ryhmille ryhmiä, jota voisivat sitten liittyä vielä johonkin ryhmään, jottei mene liian helpoksi???

Roverystävät riittää oikein mainiosti hyvine ja huonoine puolineen, ja siihen tyydyn...
Jos tarvii HCoffroad kamaa, niin silloin palvelee offipalsta tai 4x4pirate, mutta mieluiten lueskelen meidän "tavisten" juttuja ja auttelen niitä tarvittaessa!

Sähköpostin luen, kun muistan, ehkä kerran kuussa? Puhelimeen vastaan kun kädet on puhtaana, ENKÄ ole tekemässä "jotakin" tai "odottamassa" "jonkun?" yhteydenottoa.
Palstan vilkaisen päivittäin, onko joku avun tarpeessa.
Ja tekstiviestiin vastaan kun olen kotimatkalla...

Siis olen olemassa kun en tee mitään muuta????
HNT Wrote:Tuo linkki on kyllä rikki...? Copy-pastellakaan ei toimi.

Saksassa tulee käytyä harvasen kesä. Oma Defenderkin tuli sieltä noudettua.
Jaahas, pahoittelut - josko tuo toimisi?? Tervetuloa kaveriksi! http://www.facebook.com/profile.php?id=100002333824084

Tervetuloa vaan käymään seuraavalla reissulla - ehkä tuo omakin Defe valmistuu lähiviikkoina! Suomeen olen itse tulossa nyt Kesäkuussa, jos vaan auto saadaan kasaan ja rekisteriin!
Toimiipa hyvinkin. Katsellaan millon satun niille nurkille. Viimeistään ensi kesänä kun on isompi reissu tulossa sinnepäin. Nyt kesäksi Britteihin...
Pages: 1 2