Mooro.disco 2 lämmityslaite ongelmaa.virta päällä puhaltaa mutta kun laittaa käyntiin niin ei puhalla.releen vaihdoin sinne repsikan jalkatilaan mikä on jälki asennettu piuhoista päätellen.siitä menee pari ohutta karvaa itte lämppärin ohjain paneelille ja sit lämppärin moottorille.entinen rele raksutteli omiaan mutta nyt se korjaantu.webasto on ja jotenkin tuntuu että se rele liittyy siihen.myöskään kun webaston laittaa päälle niin ei puhallin kytkeydy.sulakkeet ok.
mulla sama vika. Otin webaston releen pois niin nyt toimii. Eli kun auto haluaa lämmittää käynnistyksen jälkeen itseään webastolla niin lämppäri hiljenee. Jossain piuhat ristissä? itse en ole vikaa löytänyt.
Mulla -00 TD5
Nonni.Webaston rele vaihdettu uuteen ja vika ei kummemmin korjaantunut muuten kun valot sytty siihen lämppärin tauluun.Partaan kiroillessa vaihdoin vielä sen normaalin releen mikä on siinä webaston releen vieressä niin sitten rupes pöyhiin.Oli aika hapettuneen ja sulaneen oloinen ne releen nastat.Itte webaston ohjaus relehän oli ottanu oikein kunnolla lämpöö.Aamusella sit nähään löytyykö lämmintä kabiinista

Löytyskö tohon d2

en webastoon sähkö kuvia keltään.??
Ilmastointi ei minulla enää toimi kunnolla D2 vm 2000. Varmaankin litkut pitäisi vaihtaa. Mutta kun ilmastointi ei ole päällä, välillä puhaltaa tosi kuumaa ilmaa. Välillä ei. Kesällä ilmasto autossa oli aika trooppinen. Nytkin vielä tiivistyy vettä ikkunoihin, kun koko perhe kyydissä.