Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Pyöräsarja Defeen?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mistä kannattaa hankkia vanteet + talvirenkaat Defeen?
Teräs- vai alumiinivanteet, mitkä renkaat, jotain hintaesimerkkejä? Kokemuksia, mielipiteitä, neuvoja?
Kiitos etukäteen!
Ostin vanteet + mutikat kesäkäyttöön Pajalta, toimitus oli ja hinta kohtuurajoissa. Arrow
moi!

Mulla on discossa Grabber AT2 ollut 3 vuotta umpärivuotisessa käytössä. Iha OK jos vaan muistaa pitää etäisyydet! Edelliset oli jotkut Nordfrostit..!

110ssä mulla on Coopperin M+S nastoilla koko 235/85/16. Nastarenkaat lähinnä siksi kun 110 ei ole ABS ja tuntui hiukan oudolta jarrutella ilma nastopja ja ABS. ( kaikee tietty tottuu?)

Molemmat renkaat toiminut kiitettävästi!

--Janne--
Ja lisättäköön vielä kommentti hankkimistani 255/85/16 BF Goodriht Mud Terraineista. Pito hyvä, menee hyvin maastossa, ei paha melu, pientä väpinää maantieajossa. Onnistunut ostos siis. :wink:
Siinä vaiheessa kun on ihan kunnolla talvi, niin oil tapana laittaa kaikkiin (lue: molempiin) maastureihin nastat alle teräsvanteille.. Nokia Hakkapeliitta 205R16set.. Tylsän pienen näköiset, mutta hinta kohtuullinen, laatu hyvä ja kulutuskestävyys nastoillakin mainio.. ei tarvinnut pelätä lipsumista..

-t-
rejouni Wrote:Ja lisättäköön vielä kommentti hankkimistani 255/85/16 BF Goodriht Mud Terraineista. Pito hyvä, menee hyvin maastossa, ei paha melu, pientä väpinää maantieajossa. Onnistunut ostos siis. :wink:

Veikkaan että eivät ole hääppöiset talvirenkaat? :roll: , vai miten niillä on talvikelillä pärjännyt?

--Janne--
Täsmälleen samanlaista fiilistä kohti naapurin parkkipaikkaa hiljaisessa vauhdissa. Jäällä järkyttävän mitätön pito.
Olen ajanut 4v nasta hakkapeliitoilla tiellä ja maastossa defellä(ilman ja kera ABS:n), en varmaan vaihtais muuhun. Ihan tiellä koetun käyttäytymisen takia. M+S renkailla(ajoin talven) saa aina olla varpaillaan.(Tyttö pyöräytti peilikirkkaala auton ympäri kaistoja riihimäen kohdalla motarilla ilman ABS.) Kuitenkin perus nastoilla defellä saa ajella mukavasti ku vanhalla ladalla. Niillä ollu rennoin ajella ,nastojen kanssa.
PS. Keskipinta turenki.