Eli se tehostajalta tuleva ohjauksen pallonivel, miten sen suojakumin saapi pysymään siinä varressa kiinni kun ei minkäänlaista huulta ole olemassa. Leikkauskuva olisi poikaa!
Kyllähän siinä pitäisi pieni ura olla? Ainakin kaikissa on ollut mitä itse vaihtanut. Ei kuitenkaan mikään kovin syvä ja usein täynnä kakkaa.
Ei ole kyllä uraata oikeastaan lainkaan, uuven kumin ku laittaa tahi korjaussarjan nii muutaman kuukauven päästä irti on. Kallisko lie koko sektorivarsi palloineen uusi?
defet Wrote:Ei ole kyllä uraata oikeastaan lainkaan, uuven kumin ku laittaa tahi korjaussarjan nii muutaman kuukauven päästä irti on. Kallisko lie koko sektorivarsi palloineen uusi?
Olisko joku 25 puntaa? + toimituskulut...
TEMÄHIK
Miten entisen saapi simpukalta irti, viimeksi ku koitin saada sen pöydälle niin en saanut, oliko 2 vai 3 erilaista ulosvetäjää sekä lekaa ja moskaa tarjosin kans isoja annoksia mutta sitkaasti pysyi kiinni.. lämpöahän se kaipaisi mutta silloin menee koko simpukka, pitäneekö se pilkkoa entinen palasiksi kun on niin lujassa?
Joo tiukassa on... Omasta irtosi lämmöllä, ulosvetäjällä ja hakkaamalla. Voisihan sen halkasta laikalla jos kerran uusi on tulossa?
Minulla toimi seuraava resepti.
Hyvälaatuinen ulosvedin, jonka ruuvi niin tiukalle kuin saa (erittäin tiukalle).
Moska alle sektorivarsi väliin ja vasaralla riuskoja iskuja päälle. Väliin kannattaa kokeilla josko voisi kiristää ulosvedintä ja taas vasaraa.
Säilytä uskosi ja jatka kunnes varsi irtoaa 8)
JT Wrote:Minulla toimi seuraava resepti.
Hyvälaatuinen ulosvedin, jonka ruuvi niin tiukalle kuin saa (erittäin tiukalle).
Moska alle sektorivarsi väliin ja vasaralla riuskoja iskuja päälle. Väliin kannattaa kokeilla josko voisi kiristää ulosvedintä ja taas vasaraa.
Säilytä uskosi ja jatka kunnes varsi irtoaa 8)
http://forums.offipalsta.com/picture.php...ureid=8192
Ja esimerkiksi tuollaisella järjestelyllä saa ulosvetäjän pysymään paikoillaan kun antaa moskalla kyytiä.
baxxter Wrote:Ja esimerkiksi tuollaisella järjestelyllä saa ulosvetäjän pysymään paikoillaan kun antaa moskalla kyytiä.
Mites se tulipalo???? :lol:

hock:

hock: :roll: :roll: