Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Minkäs ikäisellä Roverilla tulee päivittäisiä ajoja ajettua?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Myönnetään, ehkä tämäkin on vähän turhanaikainen topic, mutta hyvähän se on uutta softaa vähän testailla Smile

Mutta ajaakos kukaan muu vanhalla autolla päivittäisiä ajoja? Itse hankin tuon Seriksen ihan käyttöautoksi, ja jos se vaan pysyy kunnossa ja lompakko kestää bensan hinnan, niin eiköhän sillä tule ajettua. Nyt on luntakin alkanut tänne Pirkanmaalle tulla, joten pääsee kokeilemaan Serieksen talviominaisuuksiakin.

Muutenkin meikäläisellä on vanhoja autoja ajoissa, kun jotenkin ne vaan kiehtovat (eikä ole varaa pitää monta uutta autoa Wink)
Äänestin 90-lukua.

Arkiajossa noi -93 ja -95 diesel-Discot, enkä uudempia kaipaakaan. Satunnaisesti tavallista ajoa myös -80 ja -90 Range Rovereilla.

Edit: -90 Range on tehty jo -89 puolella ja toi -80 jo -79 lokakuussa Smile

Edit 2:
Quote:Myönnetään, ehkä tämäkin on vähän turhanaikainen topic

Kukahan on turhanaikeisten topikkien kunkku Big Grin
Ahosensetä Wrote:Kukahan on turhanaikeisten topikkien kunkku Big Grin
Pitäisköhän siitä tehdä äänestys? Big Grin
Ahosensetä Wrote:Edit: -90 Range on tehty jo -89 puolella ja toi -80 jo -79 lokakuussa Smile

Tajusin itse tuon omalta kohdalta liian myöhään. Kysymyksenasettelu oli väärin. Olisi pitänyt kysyä auton vuosimallikymmentä. Tai oikeastaan kysymyshän on oikein aseteltu. Annoin vain väärän vastauksen. :oops:

Missäs se pålli turhanaikaisien topickien kunkusta oikein viipyy? Hä? :twisted:
TimoV Wrote:Missäs se pålli turhanaikaisien topickien kunkusta oikein viipyy? Hä? :twisted:
Saattaapi olla, että mun tarttee kirjootella vähän enemmän, että on enemmän äänestettävää Tongue
Talvella loka-toukokuu 100% 2000lukulaisella.
Touko-loka 80lukulaisella sekä satunnaisesti 70lukulaisella ja myös tuo 2000lukulainen taitaapi olla sillonkin ajossa.. Confusedhock:
92 rankulla ympäri vuoden.
T:Jukkis
RR92 Westminster 4.6
-01 discolla tulee ajeltua päivittäin Big Grin
Valitettavasti molemmat on näitä e-ihmeitä eli 2000-lukulaisia.