Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Tapaaminen 2.4. klo 18:00
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Sen verran vilpoista lupailevat, että eiköhän pysytellä sisätiloissa Deliwaylla...
Niinkö? Meinaako se talven lykätä vielä? Confusedhock:
just ajoin 6 kärryllistä lehtiä discolla ja
meinaat että kylmäks heittää?!
No enhän minä mitään meinaa, mutta jos tuohon http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/tampere on uskominen, niin ei ihan T-paita keliltä vaikuta.
Tarttis koettaa kyetä paikalle...

Kumminkin oon taas jossakin kuopijossa reissussa tai jotakin...
Minkäs kokoista takkia pidät? Voin tuoda niin ei tarvi T-paidassa
hillua :-D :-D
Täh ei vieläkään pyynikillä Confusedhock: ja mä kun niin odotin, että huhtikuussa olis miitti siellä Cry .
Minkäslaiset pysäköintiongelmat siellä Pyynikillä on odotettavissa,jos tien varteen ei saa enää pysäköidä?
Pitäskö jatkaa sitä vaihtoehtoisen paikan pohdintaa?
Deliwaylle vois ilmaantua. Range päästi tänään ekat savut, mutta voipi olla ettei vielä ihan miittiin sillä kuitenkaan pääse.
Kuten räbitti kirjoitti, on kai niitä muitakin paikkoja? Itse olen
jäävi näin "hiutaleena" kantaa ottamaan. :-) sinne tullaan mihin
Vanhat sanoo :-)
Voitaisiin kait mennä Deliwaylle pohtimaan uutta paikkaa, vuosia tätäkin suunniteltu mutta puheenaiheet kääntyy aina johkin autonromuihin :o
Jatketaan vaan pohdintaa.
Paikka kun olisi kahvionsa puolesta riittävä juottamaan puolen tusinaa raavaita ja vähemmän raavaita henkilöitä, parkkipaikan sijoitus ja tilat sellaiset että saadaan aarteet näkösälle. Pyynikillä kahviotilat ja pysäköinti alkavat olla ongelma. Nämä lähiseutujen ABC:t tuntuvat olevan muiden harrastekerhojen vakipaikkoja, vaikka ovat ehkä hieman persoonattomia. Sitten vaan ajatuksina vaikkapa Laukontori tai Santalahti...
Katsotaan, jos jaksaisi raahautua.

Mun kriteerit kokontumispaikalle prioriteettijärjestyksessä olisi:

* Hyvä parkkipaikka, että autot saa lähekkäin, jolloin renkaanpotkinta on mukavaa ja helppoa
* Hyvät sisätilat, että koko kahviporukka saadaan suunnilleen samaan pöytään
* Hyvä evästarjonta, esim. jätskit ipanoille
* Sijainti silläviissiin Tanpereen keskustassa, että muut pääsevät katsomaan kalustoa
* Jollain tapaa tunnelmallinen paikka

Pyynikillä nuo pari ekaa eivät valitettavasti toteudu.

Jotkut ABC:t taas ovat liian isoja, eikä niissäkään aina parkkitila ole paras mahdollinen, kun sitä "tavallista" porukkaa käy niin pirusti. Tietty, jos etukäteen sopisi, että "pysäköidään sitten sinne rekkaparkin reunalle".

Deliway on ihan jees, mutta sijainti voisi olla keskeisempi (lue, tampereisempi).
Mihinkäs tässä on päädytty? Vai mennäänkö kaikki eripaikkoihin?
Ja soitellaan sit toisillemme :-D tai voidaan kirjoitella täällä palstalla :-D
Tällä tuulella siellä Pyynikinharjulla tarkene...minä menen ainakin Deliwaylle Big Grin
Pitäkää hauskaa, minä jynssään väärämmerkkisen vanteita tallin edessä Big Grin
Tuule se täälläkin :-D (deliway) jaahas, pienessä etuajassa kun LR:llä
liikenteessä... Tässä ehtii sikaosastolle päikkäreille :-D
unohtui taas tämä kahvittelu kun olin hakemassa takapalkkia defeen.
Kahavit ryypätty :-) Mistä asti se Juku palkkia oli hakemassa kun
ei näkyny? :-D olis ollu vähä asiaa Confusedhock:
Nokialta hain. Muistin tapaamisen vasta kotipihassa. Jos olisi tiennyt kotona odottavasta siivoushommista ja huonekalujen siirtelystä niin olisin kyllä tullut viivana deliwaylle
Oliko se kosto ylipääliköltä kun hait puskuriemmeitä muruun? :-)

Pääsiköhän se Armas Allun edestä karkuun? :-D
wolfpack Wrote:Pääsiköhän se Armas Allun edestä karkuun? :-D

Juuri sadasosalla, mää olin Wassberi ja Allu Mietaa :lol:

Täytyy jatkaa tätä nimikko Jackie Brownin vahtaamista, TV5:ltä :wink:
Perskules juu kun tartti kääntyä seuraavista valoista eri suuntaan, olisin kohta nykiny ison puolen päälle :o
Juu ei näkyny ku takavalot ja nekin vaan hetken.. :-D
Se on tuo uusi muotoilu keulassa mikä vähentää ilmanvastusta.
Muuten, takavilkku vilkuttaa tosi harvakseltaan.. Eli kerran mutta
sitäkin pidempään :-D
Vasen vilkku näköjään oli mallia kiinto, ravistelin hiukan relettä niin tokeni. Kiitos.
Mites se oikea? :-D
Olikos oikeessakin vikaa, tänään toimii ainakin molemmat.
No oikean huomasin. Vasenta en ehtinyt huomaan kun lähdit
kuin hauki kaislikosta :-D