Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Astinlaudat, Cubbybox, cd-soitin, äänenvaimennin, yms.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Turhia romuja myyntiin!

Kattoverhoilu takaosaan, Defe 90 vm -01.
Kunto melko hyvä.
Hinta 25€

Astinlaudat pätkädefestä. Pientä pintaruostetta, muuten kunto hyvä.
Hinta 40€

Helmat pätkädefestä. Väri Epsom Green.
Hinta 15€

Vararenkaan vanteen peittävä suoja. Väri Epsom Green. Pieni halkeama, muuten hyvä.
Hinta 10€

Äänenvaimennin pätkädefestä.
Hinta 10€

Vinssin liukukita. Rullissa pintaruostetta, muuten oikein hyvä. Käyttöä vaan niin ruosteet häviää Wink
Hinta 15€

Cubby Box. Kannen etukulmista hieman verhoilu puhki, muuten hyvä.
Hinta 35€

EGR-venttiili td5 koneesta. Tee ekoteko ja asenna heti paikoilleen jos et vielä omista Wink
Hinta 5€

Hinnoille voi nauraa ja niitä saa tinkiä.
Kuvat kaikista tuotteista: http://s1314.photobucket.com/user/matias_myy/library/

Tavarat sijaitsee Nousiaisissa, liikkuu Turun alueelle tarvittaessa.
nolla-viis-nolla-neljä-nolla-kaks-kolme-nolla-yhdeksän-nolla.
Taka-astinlauta mulle.
Taka-astinlauta menee siis HNTeelle. Laitan privaa.
Mulle kelpais toi poppikone eli soitin.
Huomenna liikkeellä Turun seudulla.
Nappaan poppikoneen mukaan huomenna. Olen suurimman osan päivästä huomenna vanhalla Leafin tehtaalla, eli Kärsämäentie 35. Soita tai laita viestiä niin tehdään kaupat!
Ylös!

Lisätty pätkädefen takaosan kattopaneeli/verhoilu.

Liikun huomenna helsinkiin ja siitä vappusafarille joten kamojen kuljettelu niille seuduille vois onnistua. Tinkikää ja ostakaa romut pois!
Cubby box kiinnostaisi, mutta onkohan sinulla ikinäkoskaan ajoa pirkanmaan suuntaan? Taitaa mokomat postissa lyödä niin inhottavan postimaksun...
Lähinnä etelä-pohjanmaalle ja helsinkiin on mun ajot yleensä. Mutta eiköhän joku kuskaus aina saada järjestettyä!
Mainiota. Pidetään mielessä, jos vaikka itsekkin kesän aikana kurvailen rannikon suuntaan.