Me Turun jaoksessa teetimme kahta t-paitaa. Sössin hiukan tilausta ja mulle jäi toista paitaa kaksi kappaletta S-koossa. Kuva alla. Paidat saa 5e/kpl. Ne löytyvät Kaarinasta ja postilla päätyvät pidemmällekin, tosin tuo Lounais-Suomi -viittaus varmaankin rajoittaa käyttöintoa kauempana. Yhteyden saa pv:llä tai puhelimella o4o 738 2442.
![[Image: IMG_1024b.jpg]](https://dl.dropboxusercontent.com/u/77024770/Rangeasiat/Tapaamiset%202014/IMG_1024b.jpg)
Paidat menivät Armakselle. Kiinnostusta oli sen verran että niitä voisi tilata lisääkin. Myös toista paitaa, se kun ei edes ole mitenkään Lounais-Suomipainotteinen.
Lokalisoimattomat Land Rover -paidat kiinnostaisi, jos olet vielä uutta tilausta värkkäämässä.
Teen uuden ilmoituksen toisesta paidasta, sitä nimittäin voi tilata vaikka yksittäisiäkin kappaleita firmasta mistä ne otettiin. Kuvaa siitä paidasta ei mulla tässä nyt ole, joten uuden ilmoituksen tekeminen vie vähän aikaa.
En saa taaskaan uutta ilmoitusta pelittämään... hitto. Kysyn vielä paitafirmasta millä niemällä halukkaat tilauksia pääsevät tekemään ja laitan sitten kuvat ja tarkan tilausinfon.
Jussi
Ehkä kuitenkin loogisempaa että tämän otsikon alla jatkuu. Sain siis vihdoin tiedon paitafirmasta miten tilauksia voidaan tehdä.
Tämä toinen keväällä tilattu (ei lokalisoitu) paita näyttää tältä, joskin on ruskeampi kuin tuossa kuvaparissa:
Olen 181cm ja 85kg, paidan kokona L. Ei löysää, muttei kiusallisen tiukkakaan.
Kun näitä keväällä Turun jannuille tilattiin, sovittiin, että myöhemmin saa tilata yksittäisiäkin paitoja. Mainittakoon, että mulla ei ole firmaan mitään sidoksia, enkä saa provikkaa tms.
Paita: super premium, väri suklaa
Painoväri: keltainen
email: myynti@paitashop.fi
Tilatessasi anna: paidan koko, paidan väri sekä painoväri, kappalemäärä, omat yhteystietosi, sekä paino-ohjeeseen *Land Rover Finland-They say..*.