Onko tänään teen juontia ja renkaiden potkintaa jossain?
Jokainen voi juoda kahvia ja potkia renkaita kotonaan.

Siellahan on reippaita harrastajia

hock:
Tahanko ollaan tultu? Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan.. :roll:
Joo, ihan kohta lähren kahveelle

Jaah näinkö heikosti menee, ettei Tampereella jakseta edes kuukausikokousta pitää

.
Saanko ehdottaa ensi kuukaudelle miittipaikkaa? Jospa oliskin miitti Vehoniemen automuseolla, ja normaalista poiketen oliskin päivänä kuukauden eka tiistai? Tiistai ihan sen takia, että silloin museo on pidempään auki, ja paikkalla on Mini ja Citroen-harrastajatkin

.
Saa tyrmätä tän idean ja esittää parempaakin, mutta toivottavasti ei vallan kuolis tämä kuukausimiitti homma...
Geesu Wrote:Jaah näinkö heikosti menee, ettei Tampereella jakseta edes kuukausikokousta pitää
.
Saanko ehdottaa ensi kuukaudelle miittipaikkaa? Jospa oliskin miitti Vehoniemen automuseolla, ja normaalista poiketen oliskin päivänä kuukauden eka tiistai? Tiistai ihan sen takia, että silloin museo on pidempään auki, ja paikkalla on Mini ja Citroen-harrastajatkin
.
Saa tyrmätä tän idean ja esittää parempaakin, mutta toivottavasti ei vallan kuolis tämä kuukausimiitti homma...
Mulle Vehoniemi on toivottoman kaukana (86km) ja sellaseen suuntaan missä en normaalisti edes työn puolesta liiku
Täytyy varmaan järjestää länsi- ja itäpuolelle eri kahvi-illat...
Nyt on niin pitkään arvottu mahdollista paikkaa ja täytyy varmaan alkaa tyytyä sitten siihen ratkaisuun mikä on vaan yksinkertaisin.
Itse ehdotan Pirkkalan ABC:tä,kun porukan aktiivisin harrastajakin asuu niillä nurkilla.
Mulle on aivan sama missä kahvitukset pidetään, tulen paikalle tai olen tulematta.
Kuun eka tiistai on MMCeen miittinkipäivä joten se on minun osaltani poissuljettu.
Mulle käy huonosti keskiviikko, kun menee päällekkäin mustanlahden mobiilikokoontumisen kanssa ja kohta alkaa Valtterin jalkapallopelit maanantaisin ja keskiviikkoisin.
Mites olis torstai?
Pyynikki on mielestäni ihan hyvä paikka - ABC:t ja Deliway ovat aika kolkkoja... ja Vehoniemi syrjässä...
Potkiskelin renkaita sit ihan yksinäni
![[Image: edward-burtynsky-tyres-00.jpg]](http://www.landezine.com/wp-content/uploads/2010/07/edward-burtynsky-tyres-00.jpg)
Olisiko saumaa elätellä taas näitä kuukauden ekan keskiviikon miitinkejä, viime talvikauden tapaan Ylöjärven Deliwaylla?
Siis nyt 3.12...
Voisin ehtiä jos saan fiatin kasaan ajoissa
Yritän päästä tulemaan.
Varmaankin perinteisesti klo 18:00?
Jep jep. Paikalla kaksi laatuautoa ja saman verran laadukkaita ja pitkänhuiskeita laatumiehiä.
Muutkin olisivat saattaneet päästä itseään parempaan seuraan :wink:
Unohdin ja autohommissa meni puoli kehdeksaan
Minäkin unohdin ja tallilla sähköjohtoja selvittelin.
Jaahas, onkos deliwaylla ketään tänään paikalla? Vääränmerkkisellä vois päästä vartin myöhässä paikalle...
Suattaapi olla, ainakin myyjä...
Ensviikolla olis maaliskuun eka keskiviikko. Kokoontuuko Pirkanmaan roovereita?
Mennäänkö vielä Deliwaylle?
Racingrabbit Wrote:Mennäänkö vielä Deliwaylle?
Nii, millai?
Sitä saattaisi historiamobiili innostua lähtemään...
Aikataulut poijaan pelien kanssa taas ahdistaa, ettei taida päästä paikalle. Vaikka Discolla nyt taas olisi voinut päästä perille uudemman jakolaatikon kera, mitä nyt pakari...
Kovasti vois yrittää hilautua paikalle..
Tulisin vääränmerkkisellä, mutta sitä iloa ei ole suotu

Samaan bat-aikaan, samalla bat-kanavalla, eiku paikalla? Toitotettiin jo aikoinaan Adam Westin pokoillessa spandexeissa...
Deliwayllä kutoselta siis.
Onhan tuo Deliway kyllä lähellä, mutta talli on vielä lähempänä. Saa nähdä kerkeekö/muistaako tulla. Vääränmerkkisellä tottakai, kun Range on vielä hangessa odottamassa inspiraatiota.
armas Wrote:Sitä saattaisi historiamobiili innostua lähtemään...
Tämä tietty säävarauksella. Eihän sitä tohdi vanhaa rouvaa suolata, suola kuivattaa ihoa

.
Vääränmerkkisellä joutuu vaan parkeeraamaan turhan kauas

Vois tähänkin kokoontumiseen nyt ekan kerran hilautua. Täytyy vaan taas tulla Transiitilla kun Disco on rikki

yritän ehtiä pikaisesti poikeen.