Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: PIKKUJOULU RUSSIA 28.-30.11.2014
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Seuraava reissu olis Kannakselle.

PIKKUJOULU VENÄJÄN KÄVIJÖILLE!
Oma tonttulakki mukaan.
28.-30-11

Tiipe
Quote:Nyt on Juhanillekin oziin kartat koneella valmiiksi kunhan muistikortti saapuu Wink pääset tutustumaan androidi oziin reisussa.
Toi jälkimmäinen marraskuun viikonloppu olis parempi on pikkujoulut edellisellä pietarissa Wink
HEP sun vuoro olla harhaanjohtajana Wink
Seuraavaksi kohteena Noisniemi-Kirvesmäki, Vuoksen pohjoisrantaa pitkin.
Muuallakin käydään jos jää aikaa.
Reitit valitaan mukaan lähtevän kaluston mukaan.

Yöpyminen luonnonhelmassa, teltassa kaminan kera, kummatkin yöt.

Perjantai aamuna(0700?) yli Vaalimaalta ja takaisn samasta sunnuntai iltapäivällä.

Juhani..................Range/Defe 04OO kuusi 1 O 11 neljä
Hanes...................Defe
Jontte..................Defe
Artturi..................Defe
Terve!

Muuten istuisi reissu meikäläiselle hyvin ajankohtansakin puolesta vaan on tuona perjantai-aamuna 09.00 "kohtuuvella" tärkeää kokoustelua Espoossa. Tuon kokouksen jos vaan pystyn jotenkin "väistelemään" ja poissaoloni selittämään niin mikä ettei (mikään kokoustelu ei voi olla niin tärkeää kuin reipas maastoautosafari hyvässä porukassa)! Cherokeen kuskinpuolen takalinttajouselle tarvitsee kylläkin tehdä jotain, katsastus on 19.11.2014 eli tuossahan kenties kerkeää katsastuksen jälkeen vielä uuden korotussetinkin "heittämään" paikoilleen.

Perhana kun piti tuo JK-Wrangleri siirtää rouvan nimiin, ei kuulemma ole mitään asiaa Venäjälle sillä (no totta puhuen, Wranglerihan oli hänen 50v-vuotislahjansa).
Hyvä Mikko mukaan vaan Wink
Eiköhän Ex MOD lähde reissuun jollain miehistöllä.

Otakko Hanes ison teltan? Sillähän pärjätään kelissä kuin kelissä Big Grin

Jontte
Eihän tää taaskaan ihan putkeen mennyt! Sad Loppuvuoden ainoa täysin varattu viikonloppu, joten joudun taas jättämään ensi kertaan. :evil:
TAC68 Wrote:Eiköhän Ex MOD lähde reissuun jollain miehistöllä.

Otakko Hanes ison teltan? Sillähän pärjätään kelissä kuin kelissä Big Grin

Jontte

Niin oli puhetta. Silloin pärjätään kummatkin yöt luonnossa.
Kivahan tuonne olis lähteä mutta passi on tuolloin jumissa viisumien haku keikalla.
Jep, Teltta ja kamiina lähtee mukaan.
Pienet neuvonpidot on tästä lähtemisestä vielä(kin) vaiheessa himassa kun on merkkipäiviä ko ajankohtana. Siksi en ole tänne vielä kommentoinut mitään. Olikos Mikkotapanilla joku ylimääräinen webasto nurkissa? Ehtiskö siitä rakentaa teltanlämmittimen? Jos ei niin mennään kamiinahommeleilla. Tarttee ottaa pikkasen kuivaa puuta matkaan jotta saadaan tulet syttymään.

Tuoko joku konesahan?
Nyt on hyvä Wink eli pikkujoulu aika myös venäjällä käviöille .
JuKu Wrote:Kivahan tuonne olis lähteä mutta passi on tuolloin jumissa viisumien haku keikalla.

Vähän lisää euroja ja jo tulee nopeammin!
tai
haet passin pois/et anna heti mukaan passia ja siirrät uuden viisumin tuloa muutamalla päivällä(jos nykyisessä viisumissa on viel virtaa).
Passia tarvitaan konsulaatissa jotain viis päivää ennen myöntämistä.
JuKu Wrote:Kivahan tuonne olis lähteä mutta passi on tuolloin jumissa viisumien haku keikalla.

Vähän lisää euroja ja jo tulee nopeammin!
tai
haet passin pois/et anna heti mukaan passia ja siirrät uuden viisumin tuloa muutamalla päivällä(jos nykyisessä viisumissa on viel virtaa).
hanes Wrote:Olikos Mikkotapanilla joku ylimääräinen webasto nurkissa? Ehtiskö siitä rakentaa teltanlämmittimen?

Terve!

Nimen omaan oli sellainen ilmawebasto vaan annoin sen Rankelle kaikkine hiluineen viime reissun päätteeksi kun en siitä itse kerkeäisi kuitenkaan mitään rakentelemaan.
-NewJuhani- Wrote:Vähän lisää euroja ja jo tulee nopeammin!
tai

On mulla venäjän viisumi mutta kun tuolloin pitää viimeistään hakee Mauritanian ja Malin viisumia.
Ebololan ehtii sit saada myöhemmin Wink
JuKu Wrote:
-NewJuhani- Wrote:Vähän lisää euroja ja jo tulee nopeammin!
tai

On mulla venäjän viisumi mutta kun tuolloin pitää viimeistään hakee Mauritanian ja Malin viisumia.
Ebololan ehtii sit saada myöhemmin Wink

Sä oot sen reissun jälkeen vuoden karanteenissa, Ahvenenmaalla! :lol: 8)
mikkotapani Wrote:
hanes Wrote:Olikos Mikkotapanilla joku ylimääräinen webasto nurkissa? Ehtiskö siitä rakentaa teltanlämmittimen?

Terve!

Nimen omaan oli sellainen ilmawebasto vaan annoin sen Rankelle kaikkine hiluineen viime reissun päätteeksi kun en siitä itse kerkeäisi kuitenkaan mitään rakentelemaan.

No Ranke askartelee meille varmaan jonkun kivan lämmityslaitteen tästä kun sillä on aikaaaaaa.... Big Grin Big Grin Big Grin
Testataan sitä sitten siel metsässä.
hanes Wrote:
mikkotapani Wrote:

Terve!

No Ranke askartelee meille varmaan jonkun kivan lämmityslaitteen tästä kun sillä on aikaaaaaa.... Big Grin Big Grin Big Grin

x2 :lol:
hanes Wrote:
mikkotapani Wrote:

Terve!

Hei hei

Siitä tulee kyllä ihan ton privateltan lämmitin, jos haluatte sen mukaan, niin sitten pitää ottaa koko auto.

Mulla on toinen ilmaweba, mutta siinä jotain häikkää.. liekkivahti tms..

Eikös kaminnan toimivuus tullut testattua, sopivaa pilkettä "silmäkulmaan" ja tulille. Antaahan semmonen ihan eritahtiin lämpöä ja vie kosteuden pois, kuin pikkuinen ilmapuhallin.

Eikö tuleva reissu suuntaudu hieman puurajan alapuolelle, ei pitäis polttopuuhuolto pyöriä mukana painajaisissa.

Toi vkl oli lukittu, joten otin moon walkkia passin ja viisumin uusimisen suhteen.

Ei muuta, kuin mukavaa reissua näin etukäteen.

TEMÄHIK
hanes Wrote:Jep, Teltta ja kamiina lähtee mukaan.
... Tarttee ottaa pikkasen kuivaa puuta matkaan jotta saadaan tulet syttymään.

Tuoko joku konesahan?

Konesaha tulee, mutta viimekerralla oli komeaa ja kosteaa keloa joten ajattelin ottaa Biltemakassiin kuivaa klapia. Saapahan ainakin hyvin alkuun.

Jontte
-NewJuhani- Wrote:Sä oot sen reissun jälkeen vuoden karanteenissa, Ahvenenmaalla! :lol: 8)

Töissä lupasin hoitaa seuraavat YT neuvottelut tarttumalla ebolan ei toivottuihin työntekijöhin.
ranke Wrote:Hei hei

Siitä tulee kyllä ihan ton privateltan lämmitin, jos haluatte sen mukaan, niin sitten pitää ottaa koko auto.
TEMÄHIK

Vaan siinähän hoituu useampi päävaiva kerralla pois, ei tarvitse kiirehtiä Jeepulan jousituksen kanssa millään lailla!

Vaan vakavasti puhuen, ruutikuivaa koivupilkettä lähtee Jäppilästäkin mukaan sytykkeiksi ja sen jälkeenhän kaminassa palaa ihan mikä vaan (jos vaan saan sen kokoustelun peruttua).
Mä paistan pikku kinkun valmiiksi mukaan (jaetaan kaikkien kesken ellei uskonto kiellä Tongue).
Taitaa pienimmät kinkut olla parikiloisia.
Otetaan lisäksi rosollit ja laatikot matkaan.
Et tuskin sinä iltana muuta tarvii(korkeintaan pari juustojalopeenomakkaraa 8) Confusedhock: ).
hanes Wrote:
mikkotapani Wrote:

Terve!

Mä ymmärsin et tää homma on delekoitu nimimerkille Rooped.
Roope varmaan rakentaakin tuollaista portable-keskuslämmitystä, mutta epäilen että ei taida ehtiä tälle reissulle mukaan.
Eikös se pidä kipinää kellä on paskin makuupussi Winkmulle lämmön tarjoilee auto .
-NewJuhani- Wrote:Mä paistan pikku kinkun valmiiksi mukaan (jaetaan kaikkien kesken ellei uskonto kiellä Tongue).
Taitaa pienimmät kinkut olla parikiloisia.
Otetaan lisäksi rosollit ja laatikot matkaan.
Et tuskin sinä iltana muuta tarvii(korkeintaan pari juustojalopeenomakkaraa 8) Confusedhock: ).

Mainio idea!

Miten olis toiselle illalle Menu Kirvesmäki:

Alkuun suolakurkkua, metukka ja sen sellaista votkaryypyn kera.
Pääruuaksi poronkäristystä puikulamuussin ja puolukan kanssa.
Jälkkäriksi kahvi & konjakki & suklaa.

Minä voin kokata nämä, jos menu kiinnostaa.

Jontte
Kuulostaa hyvältä!

Nyt voi sen neljännen juustojalopeenomakkarapaketin jättää kotiin :lol:
Älä ny! Illat on pitkät, tulee varmaan uudestaan nälkä Smile
Ei hätää, onhan mulla hätävarasäilyke&keittolaatikko aina mukana! :oops: Confusedhock: :lol: 8)

Sihän voi ennen nukkumaan menoa hörpätä juustojalopeenokeittoa sikanauta purkillisella höysttettynä. :wink:
Pages: 1 2 3 4