Rover Ystävät ry Keskustelupalsta

Full Version: Defen / Td5 aiheuttamat radiohairiot
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Minun Defen Td5 häritsee ankarasti HF (
Hei,

suuttimien ohjaus aiheuttaa mulla defessä voimakasta häiriötä hf:llä. Sain pienennettyä häiriötä lisämaadoittamalla radion ja ecu:n + laittamalla ferriitejä suuttimien johdotukseen. Suuttiminen johtojen suojaaminen varmaan auttaisi vielä lisää, samoin pakoputken ja konepellin maadoittamien. Mulla on käytössä Bhi:n dsp unit, joka leikkaa audiosta "rutinaa" pois.

-Late
2Late Wrote:Hei,

suuttimien ohjaus aiheuttaa mulla defessä voimakasta häiriötä hf:llä. Sain pienennettyä häiriötä lisämaadoittamalla radion ja ecu:n + laittamalla ferriitejä suuttimien johdotukseen. Suuttiminen johtojen suojaaminen varmaan auttaisi vielä lisää, samoin pakoputken ja konepellin maadoittamien. Mulla on käytössä Bhi:n dsp unit, joka leikkaa audiosta "rutinaa" pois.

-Late

Miten teit ECU:n maadoituksen? Ylimääräinen piuha runkojen välille?
Ferriitit minullakin oli mielessä..
Villi veikkaus:
- suuttimien johtosarja hajoamassa, saattaa kannen läpiviennin liittimet olla jo matkansa päässä? Onko koska vaihdettu viimeksi??

TAI SITTEN ne suuttimet antavat vain niin kovasti "paukkua" läpi, jotta radio ottaa niistä häiriön...

Ja ihan mutu juttuna, ei edes luettu mistää hienoilta sivuilta.... :roll: :roll: